Mihin lähtisit häämatkalle?
Siis jos raha ja aika ei olisi esteenä? Vai pysyisitkö sittenkin Suomessa ilmastosyistä tai siksi, että boikotoit tiettyjä maita tai alueita jostain syystä?
Kommentit (26)
Dominikaaniseen tasavaltaan halaisin.
Haaveilija. kirjoitti:
Tuo kuulostaa hyvältä. Haluaisin jonnekin lämpimään, jossa olisi upeita rantoja ja rauhallista.
Haaveilija. kirjoitti:
Miksi? Köyhä maa missä ei ole mitään.
Maailman ympäri idän kautta Tukholmaan saakka, jonka jälkeen U-käännös ja takaisin. Menee pää sekaisin jos täysiä kierroksia alkaa tekemään.
Varmaan Korea-Japani kiertomatka ja sen päätteeksi Thaimaahan rantalomailemaan.
Oltiin Kroatiassa ja olen kyllä tyytyväinen valintaani. Italia houkuttelisi myös. Yksi erinomainen vaihtoehto olisi Suomessa ne lasi-iglut talvella. Kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilija. kirjoitti:
Mitä suosittelisit?
En ole ollut varmaan 10 vuoteen Lapissa ja haluaisin nähdä kunnon revontulia. Menisin siis mieluusti jonnekin Lappiin, paikkaan johon pääsee junalla ja bussilla (toki ihan loppumatkasta taksikin kävisi). Poroajelua olisi kiva kokeilla, laskettelusta en välitä. Olisin siis outolintu ja haluaisin kotimaan matkan, talvella :D
Katsomaan Rio de Janeiron karnevaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Maailman ympäri idän kautta Tukholmaan saakka, jonka jälkeen U-käännös ja takaisin. Menee pää sekaisin jos täysiä kierroksia alkaa tekemään.
Tää on hyvä, vois kehua käyneensä Ruotsissa toista reittiä pitkin.
Route 66 Jenkeissä on muutenkin suunnitelmissa, se voisi hyvin olla myös häämatkakohde.
Olin Roomassa ja se oli aivan ihana alkusyksyn häämatkakohde!
Talvella, jos olisi häämatka, niin sitten varmaa johonkin lämpimään ja luxukseen.
Kaikki nuo kuulostavat hyviltä. Jos seura on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kuulostavat hyviltä. Jos seura on hyvää.
Ketä ottaisit mukaan häämatkalle seuraksi?
Haaveilija. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilija. kirjoitti:
Mitä suosittelisit?
Vaikea tietää mikä teitä kiinnostaa. Me oltiin safarilla Tansaniassa.
Japanista olen miehen (kihlattu) kanssa puhunut. Rantalomalla käymme joka vuosi ja mies on kerran käynyt Tokiossa, ja minua kiehtoo se kulttuuri, joten Japani on tällä hetkellä ykkösenä listalla.
Lentäisimme New Yorkiin ja sieltä laivalla Lontooseen ja taas Lontoosta lento Helsinkiin.