Onko komeita vaaleita miehiä?
Ristiverisiä komeita on, mutta varaisesti vaaleaa komeaa miestä en tiedä. Tietääkö kukaan? Esimerkkejä, kuvia?
Kommentit (16)
Toi Sam ei ole blondi. Pitt ihan Ok blondina.
On. Maskuliiniset blondit, sellaiset viikinki-tyyppiset miehet ovat lemppareitani.
Ja ei, en etsi kuvia, koska en koe tarvetta vakuuttaa muita. Jääpähän enemmän blondeja minulle!
Kuvia kaipaisin, kun en osaa hakea oikeilla termeillä. Enkä pidä blondeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Sam ei ole blondi. Pitt ihan Ok blondina.
On se. Strawberry blonde. Platinablondeja ei varmaan maailmasta kovin monta löydy, mutta tunnen itse yhden todella kauniin hyvin blondin norjalaismiehen.
https://www.thescottishsun.co.uk/tvandshowbiz/1944505/sparks-fly-as-sam…
Angelina Jolien exä Jonny Lee Miller oli aika kuuma blondina joskus 90-luvulla. Angelinahan on yrittänyt viime vuosina brittiytyä, eli janottaiskohan vanha suola.
Mulla varmaan todella outo miesmaku kun en ehdotuksista lämpene. Daniel Craig- tyyliset on mun makuun.
Miehekkäitä blondeja olen harvemmin suomalaismiehissä nähnyt, tai yleensäkään. Itse pidän enempi bruneteista, sekä miehistä että naisista.
Vierailija kirjoitti:
Angelina Jolien exä Jonny Lee Miller oli aika kuuma blondina joskus 90-luvulla. Angelinahan on yrittänyt viime vuosina brittiytyä, eli janottaiskohan vanha suola.
Se on hot missä tahansa hiusvärissä!
Brad Pitt blondina. Sam Heughan (nam) ja onpa kai noita muitakin.