Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?!? Naapuri opetti lapselle mehiläiskukkajutut!!!

Vierailija
06.11.2019 |

Lapsi tuli iloisesti sisään pihalta leikkimästä, ja kertoi nauraen, että lapsi syntyy "kun isi laittaa pyypyynsä äidin pyypyyhyn"! Lapsi on 5v, eikä todellakaan kuulu tietää tuollaista! Huijaanko, ja sanon että naapurin poika vaan vitsaili, vai mitä teen?
On näköjään tosi hauskaa... huoh

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulisi minulle päin naamaa jostain hemmetin pyypyistä selittämään, niin nakkaisin sen äidin niska pyypyy otteella vi**uun 😊.

Ei ihme että pennut on urpoja! Kaverin lapsi käytti neljävuotiaana kaikesta jotain ummam mummaa, mammukkaa tai munnukkaa (osasi kyllä puhua) mutta kaikelle heillä oli tämmöinen ömmömömmön nimi. Aaargh!

Vierailija
22/24 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin 5-vuotiaan täytyy tietää nämä asiat.

Ja miksi? Koulussa opetetaan ne vasta ala-asteen lopussa, ja seksuaalialistus yläasteella, niin miksi lapsen tulisi tietää nussimisen salat 5vnä?

Minun aikana kyllä opetettiin ekalla tai tokalla. 10-vuotiasta tytöistä osalla on jo kuukautiset, miten selität kuukautiset kertomatta ihmisen lisääntymisestä???

Mun aikana (olen 46) opetettiin biologiassa ihmisen lisääntyminen viidennellä luokalla, muistan kuinka luokassa hihitettiin. Tuskin se kuitenkaan kellekään oli uutta tietoa, mäkin sain tietää samanikäiseltä kaverilta 7-vuotiaana. Eli ap: n tapaus on ihan normi (poislukien noi ihme pyypyyt).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin 5-vuotiaan täytyy tietää nämä asiat.

Ja miksi? Koulussa opetetaan ne vasta ala-asteen lopussa, ja seksuaalialistus yläasteella, niin miksi lapsen tulisi tietää nussimisen salat 5vnä?

Minun aikana kyllä opetettiin ekalla tai tokalla. 10-vuotiasta tytöistä osalla on jo kuukautiset, miten selität kuukautiset kertomatta ihmisen lisääntymisestä???

Mun aikana (olen 46) opetettiin biologiassa ihmisen lisääntyminen viidennellä luokalla, muistan kuinka luokassa hihitettiin. Tuskin se kuitenkaan kellekään oli uutta tietoa, mäkin sain tietää samanikäiseltä kaverilta 7-vuotiaana. Eli ap: n tapaus on ihan normi (poislukien noi ihme pyypyyt).

Ei mitään ihmeepyypyitä, ihan vaan tavallisia pyypyitä!

Ap

Vierailija
24/24 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyypyy sanan käyttö paljastaa että kyseessä n trolli. jskus kauan sitten joku kirjoitti että heitän perheessään käytetään pyypyy sanaa alapäästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän