Onko normaalia jos parisuhteessa on seksiä 3-4 krt vuodessa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Tuo on suunnilleen sopiva määrä viikossa jollekin 4-5 -kymppiselle.
Ollessani 39-43 vuotias olisin nusannut vaikka joka ikinen ilta. Mieheni on kaksi vuotta vanhempi ja hän oli innokkaasti mukana, mutta halusi tahdiksi noin joka toisen illan. Nyt pari vuotta myöhemmin tahti on hieman hiipunut ja seksiä on enää pari kertaa viikossa, joskus kolme kertaa.
Sanoisin siis, että tuo 3-4 kertaa vuodessa tahti voisi olla ok jollekin 60-70 vuotiaille.
Olen parikymppinen ja seksiä tekee mieli pari kertaa vuodessa. Meitä on moneen junaan.
Minkä ikäisiä ja kauanko olette olleet yhdessä, te jotka harrastatte seksiä noin harvoin?
Tuntuu hurjan vähältä näin kolmikymppisinä 2 vuotta kestäneessä suhteessa, yhä rakastellaan 3-5 kertaa viikossa niin kuin suhteen alussakin.
Meillähän tuo olisi jo seksihurjastelua.
Meillä oli jossain vaiheessa tuollaista, kutsuin sitä kvartaaliseksiksi. Nyt ei ole ollut muutamaan vuoteen, en muista milloin oli viimeinen kerta/yritys. Ollaan just ja just viiskymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Jos seksiä tosi vähän ja sekin väkinäistä, ei kyseessä oikea parisuhde! Parisuhteen liima on seksi ja läheisyys. Jos sitä ei ole, on suhde pelkkä kaveri suhde. Itse lähdin avioliitosta jossa seksiä tosi harvoin, en jäänyt siihen kitumaan. Nyt on seksiä joka viikko monta kertaa ja olen oikein tyytyväinen :)
N55v.
Minä en koe kituvani, vaan olen onnellinen että saan olla mieheni kanssa naimisissa, vaikkei seksiä enää olekaan. Olen hiljalleen tottunut tähän seksittömyyteen enkä mitenkään riudu puutteessa.
Ymmärrän toki että jos itse kärsii seksin puutteesta kovasti eikä puoliso ole yhteistyöhaluinen, niin silloin voi olla aiheellista jatkaa matkaa. Mutta seksitönkin liitto voi olla ihan hyvä ja tyydyttävä, kun rakkautta kuitenkin on.
Tuossa se linkki mihin viittasin:
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
On normaalia ja tuo olis kaikille hyvä.
ei oo seksiä pitää olla 2-4 kertaa viikossa että on normaalia
Tuo on jo runsaasti normaalin av-mamman kanssa.
Synttärinä, jouluna ja juhannuksena? Ihan Ok.
Minä olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v ilman seksiä. Liitto päättyi miehen kuolemaan.