"En tee tätä miesten takia"
vaan voimaantumisen takia, kertoo t.w. erkkaa.ja Tinze.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/906057b5-0192-4872-a511-1278f4…
Kommentit (26)
Vittu että on perseestä tuo twerkkaus.
Mitä mä nyt olen joidenkin miesten kanssa tästä lajista keskustellut, niin he eivät todellakaan pidä tuosta vaan pitävät naurettavana hytkymisenä ja huomiohuo...misena.
imagine the smell...
Varsinkin kun kokonainen tanssiluokka heiluttaa paskaisia perseitään. Tyhmältähän se näyttää t. mies
Vierailija kirjoitti:
imagine the smell...
Varsinkin kun kokonainen tanssiluokka heiluttaa paskaisia perseitään. Tyhmältähän se näyttää t. mies
Miten perseen heilutus muka vaikuttaa hajuun? Eiköhän se perse haise muutenkin, jos on haistakseen?
Ja toisaalta - eikö muista liikuntahommista muka aiheudu hajuja? Pukuhuoneissa haisee hiki lajista riippumatta, ja kuntosaleilla treenataan niin kovaa, että joskus törähtää p*ska housuun (Bull Mentula kertoi).
Mua hävettää ihan sikana tuo twerkkaus. Tai myötähävettää. Miehet, juurikin jotkut mustat miehet tykkää ja katsoo, ihan sama tekeekö twerkkaaja sitä sen miehen takia vai ei. Eikö perinne tuossakin tuu heimoista, joissa naiset kilpailee henkeen ja vereen miesten huomiosta tisseillä ja perheellä, kun oikein muuta arvoa heissä ei nähty.
Nyt valkoiset suomalaiset harrastaa samaa ja muka voimaantuu siitä, että saa julkisesti hetkuttaa vähissä vaatteissa persettä. Jes.
Oon itse sen verran konservatiivinen että en pidä edes liian tiukkoja vaatteita välttyäkseni näyttämästä liikaa, mutta omalle miehelleni voin vaikka antaa eroottisen tanssin ja keikuttaa pyllyä, kahden kesken. Hyvä niin.
Ei tietenkään vaan rahan takia.
t. mies
Voihan se olla "voimaannuttavaa" (mitä ikinä sana tarkoittaakaan), mutta miksiköhän moinen esittely on kaikkien eläimen aivoissa niin syvälle pinttynyt teko? Kyllä se pohjimmiltaan on parittelukumppanin houkuttelua, vaikka miten sanoisi että sitä tekee itsensä takia. Ja itsensä takiahan kumppania etsitäänkin! Samalla tavalla se taitaa olla voimaannuttavaa vaikka tekisikin sen "miesten takia". Onhan parittelukin itsekäs teko koska siihen luonto ajaa ja siitä saa nautintoa. Ei siinä mitään väärää ole nähdä ja myöntää tosiasiat tuollaisen kiertelyn sijaan.
Kaikista voimaantuneimmat naiset (eli ne jotka eivät tee asioita miesten houkuttelemiseksi) tuon ajatustavan mukaan olisi niin-ja-näin puhtaissa verkkareissa meikittä kulkevat naiset jotka EIVÄT jaa twerkkaus-videoita koko maailmalle joissa heiluu vähäpukeisena. Mutta eihän se vähäpukeisuus ja maailmalle jakaminen nyt toki ole sen takia että näyttäisi seksikkäältä (miehille). Se on vain jotenkin täysin muuten voimaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä nyt olen joidenkin miesten kanssa tästä lajista keskustellut, niin he eivät todellakaan pidä tuosta vaan pitävät naurettavana hytkymisenä ja huomiohuo...misena.
Siis oma miehesi sanoo sinulle niin... Yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla "voimaannuttavaa" (mitä ikinä sana tarkoittaakaan), mutta miksiköhän moinen esittely on kaikkien eläimen aivoissa niin syvälle pinttynyt teko? Kyllä se pohjimmiltaan on parittelukumppanin houkuttelua, vaikka miten sanoisi että sitä tekee itsensä takia. Ja itsensä takiahan kumppania etsitäänkin! Samalla tavalla se taitaa olla voimaannuttavaa vaikka tekisikin sen "miesten takia". Onhan parittelukin itsekäs teko koska siihen luonto ajaa ja siitä saa nautintoa. Ei siinä mitään väärää ole nähdä ja myöntää tosiasiat tuollaisen kiertelyn sijaan.
Kaikista voimaantuneimmat naiset (eli ne jotka eivät tee asioita miesten houkuttelemiseksi) tuon ajatustavan mukaan olisi niin-ja-näin puhtaissa verkkareissa meikittä kulkevat naiset jotka EIVÄT jaa twerkkaus-videoita koko maailmalle joissa heiluu vähäpukeisena. Mutta eihän se vähäpukeisuus ja maailmalle jakaminen nyt toki ole sen takia että näyttäisi seksikkäältä (miehille). Se on vain jotenkin täysin muuten voimaannuttavaa.
Mä meikkaan hyvin vähän tai en ollenkaan, kuljen ihan tavallisissa vaatteissa, en jaa mitään kuvia/videoita somessa ja silti harrastan twerkkausta. Miten selität tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tästä ollut puhetta joskus työpaikallakin. Ja samaa sanovat nämäkin miehet. Ei tietty ole pakko uskoa, senkun ketkutat persettä toisten naamojen edessä, ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi myös sitä mieltä että missit ei ole mitenkään kiihottavia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misseissä on sentään jotain arvokasta. Twerkkaus on roskasakin harrastus ja halventaa naista silmissäni. En haluaisi naiseni twerkkaavan, no korkeintaan yksin minulle, mutta keksin kyllä kiihttavampiakin liikkeitä kuin se hytkytys.
Ihan yleinen vitsi miesten kesken nauraa twerkkaaville naisille, se näyttää oikeasti siltä että yrität irroittaa kakkaa sieltä.
Mutta ettehän te sitä miesten takia tee, niin mktä väliä?
Mielestäni Tinza on huippu urheilija.
Suurin osa miehistä on tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ainoa hyvä puoli niissä on raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne ole. Liian pitkiä ja laihoja, jotenkin kolhoja. Harvoin naamaltaankaan kummoisia.
Osa ihan nättejä, mutta kun kiihottavista puhutaan, niin mieluummin hedelmällisen näköinen tavis, kuin pitkä ja laiha missi.
Mies
Sama kai se on, miksi se sitä tekee, kunhan on hyvää runkkumatskua.
Niinpä niin. 😂