Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oireeton influenssa?!

Vierailija
06.11.2019 |

Niin, se on suurimmalla osalla oireeton. Ainakin tämän tutkimuksen mukaan:
https://duckduckgo.com/?q=Comparative+community+burden+and+severity+of+…
eli
Comparative community burden and severity of seasonal and pandemic influenza: results of the Flu Watch cohort study

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kommentoi?

Tosi pieni määrä oikeasti sairastuu influenssaan. 

"PCR-varmisettu influenssa oli erittäin harvinainen yli 65 vuotiailla jokaisella influenssakaudella."

Näin lukee sivulla 448

Vierailija
2/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on suositeltavaa ottaa ainakin jos kuuluu riskiryhmään, sillä influenssan oireet ovat pahat, silloin kun ne ilmenevät, puhumattakaan jälkitaudeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi kertaa influenssa ja voin sanoa että melkein toivoin kuolemaa, on se niin kamala tauti. Ihmiset eivät tajua sitä että influenssa on tappava tauti, jopa perusterveelle. Olen sairaalassa töissä ja kun influenssa kausi alkaa niin osastolle tuodaan kaiken ikäisiä potilaita jotka eivät enää kykene kotihoitoon. Ottakaa rokote, ja muistakaa pestä käsiä ahkerasti.

Vierailija
4/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kaksi kertaa influenssa ja voin sanoa että melkein toivoin kuolemaa, on se niin kamala tauti. Ihmiset eivät tajua sitä että influenssa on tappava tauti, jopa perusterveelle. Olen sairaalassa töissä ja kun influenssa kausi alkaa niin osastolle tuodaan kaiken ikäisiä potilaita jotka eivät enää kykene kotihoitoon. Ottakaa rokote, ja muistakaa pestä käsiä ahkerasti.

Luitko lainkaan tuota tutkimusta?

Väitätkö että siinä valehdellaan?

Vierailija
5/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa ruveta lukemaan höpöhöpö-tutkimustasi perjantaina iltapäivällä. Sori.

Vierailija
6/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000 rokottamatonta ihmistä, 8172 jotka EIVÄT sairastu, 1371 OIREETON influenssa, 379 pcr vahvistettua potilasta jotka eivät käy lääkärissä, 54 pcr vahvistettua influenssa tapausta (jotka käy lääkärissä) joita ei rekisteröidä influenssaa sairastavaksi, 24 lääkärissä käynyttä influenssaa sairastavaa jotka rekisteröidään inflluenssaa sairastavaksi.

Vierailija
7/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa ruveta lukemaan höpöhöpö-tutkimustasi perjantaina iltapäivällä. Sori.

Ai LANCET on höpöhöpö tutkimus! Kiitos nauruista! Sun mielestä siis kaikki lääkäritkin on höpöhöpöä! :D

Vierailija
8/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes tiedä kuinka minta kertaa sinulla on ollut influenssa koska se voi olla OIREETON.

Vierailija
9/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulostin tämän tutkimuksen ja vein sen kahvihuoneen pöydälle kaikille luettavaksi.

En kertonut että minä sen toin ja olin muka yhtä ihmeissään kun kaikki muutkin.

Ilmeet oli näkemisen arvoisia.

Vierailija
10/12 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa että influenssa tulee myös kesällä.

Vierailija
11/12 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tarkasti kohta jossa kerrotaan kuinka moni kuoli tutkimuksen aikana.

2 kpl ja molemmat olivat rokotettujen ryhmässä.

Vierailija
12/12 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan silmiä avaava...