Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisen toiminta ei aiheuta ilmastonmuutosta

Vierailija
06.11.2019 |

Auringon aktiivisuus on lisääntynyt viime vuosina ja se lämmittää ilmastoa. Suomessakin on aikanaan ollut ikijäätikkö ja esihistoriassa palmuja.

Todellisuudessa valtamerillä on lähes ääretön kapasiteetti varastoida ihmisen hiilidioksidia. Auringon aktiivisuus lämmittää meriä ja se selittää ilman kohonneet CO2-pitoisuudet.

Kokeile itse: laita kuplavirvoitusjuoma kesähelteillä varjoon ja toinen paahtavaan auringonpaisteeseen pariksi tunniksi. Avaa pullot. Kummasta vapautuu nopeammin hiilidioksidikuplia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on fysiikkaa, ei mielipideasia. Vouhkaajilla on unohtunut, että korrelaatio ei merkitse kausaliteettiä.

Vierailija
2/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja muita kansansatuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että ilmasto alkaakin kylmenemään lähitulevaisuudessa, kun auringon aktiivisuusvaihe muuttuu.

Vierailija
4/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin ajateltuna olisi kyllä universumin suurin sensaatio, jos ihminen pystyisi lopettamaan maapallon ilmaston muuttumisen.

Vierailija
5/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinainen ilmaatonmuutos vei Grönlannin palmut: https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/muinainen-ilmastonmuutos-vei-gro…

Vierailija
6/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan ajella mun autolla ja lentää aurinkolomalle ja syödä jokapäivä pihviä ja lalalLALALALALAAAA en kuule mitään!

Vierailija
7/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on fysiikkaa, ei mielipideasia. Vouhkaajilla on unohtunut, että korrelaatio ei merkitse kausaliteettiä.

Tämän kirjoitin siis minä ap. Ilmastonmuutoskeskustelu on täyttä hölynpölyä. Tutkijoilla ei ole mitään näyttöä ihmisen CO2-päästöjen ja ilmastonmuutoksen yhteydestä. On vain korrelaatioita. Aiheuttavatko hukkumiset kesän?

Vierailija
8/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan ajella mun autolla ja lentää aurinkolomalle ja syödä jokapäivä pihviä ja lalalLALALALALAAAA en kuule mitään!

Tyypillinen naisen ad hominem argumentti, jossa hyökätään AP:n oletettuja motiiveja kohtaan, mutta ei kommentoida mitenkään alkuperäistä argumenttia. Säälittävää, kun aikuinen ihminen ei pysty parempaan.

Vierailija
9/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin maailman ilmastoasiantuntijoiden, tiedemiesten yksimielinen, tosiasioihin ja tutkimukseen perustuva näkemys kuitattiin ilmastodenialistin parilla lauseella.

Uskomatonta opportunistita narsisista unelmointia on ilmastodenialistien sönkötys. Tyhmyys on näköjään täysin rajoittamaton luonnonvara.

Vierailija
10/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naisen ad hominem argumentti, jossa hyökätään AP:n oletettuja motiiveja kohtaan, mutta ei kommentoida mitenkään alkuperäistä argumenttia. Säälittävää, kun aikuinen ihminen ei pysty parempaan.

Mistä tiedät että olen aikuinen ja nainen?

Vierailija
11/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin maailman ilmastoasiantuntijoiden, tiedemiesten yksimielinen, tosiasioihin ja tutkimukseen perustuva näkemys kuitattiin ilmastodenialistin parilla lauseella.

Uskomatonta opportunistita narsisista unelmointia on ilmastodenialistien sönkötys. Tyhmyys on näköjään täysin rajoittamaton luonnonvara.

- ad hominem (narsisti, unelmointi, sönkötys)

- vahvistusharha (luulee, että kielsin ilmastonmuutoksen, vaikka en kieltänyt)

- liioittelu ("yksimielinen, tosiasioihin ja tutkimukseen perustuva" - ei ole yhtäkään kausaliteettiä osoittavaa tutkimusta, eivätkä maailman ilmastoasiantuntija ole yksimielisiä)

-ap

Vierailija
12/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

World Wide Alert! Alien Invasion or Demonic Attack The Coming Plasma Storm & The Rapture!