Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra - kokemuksia

Vierailija
06.11.2019 |

Masennusta, ahdistusta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Ehdotettu lääkkeeksi Voxraa. Lisäksi krooninen unettomuus vaivaa, lisääkö Voxra unettomuutta, kun kuulemma sen yhteydessä voi tarvita vahvaa unilääkettä?
Onko millaisia sivuoireita? Jääkö kiinni helposti, eli miten lääkityksen lopettaminen onnistuu? Positiiviset ja negatiiviset kokemukset?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis eikö haittavaikutukset kuitenkin lähde pois, kun lääke alkaa vaikuttamaan? Ja siinä voi kestää neljäkin viikkoa. 

Vierailija
22/26 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon olen ottanut Voxraa. Ensin ei juuri mitään sivuoireita. Hieman pyörryttävä ja kuvottava olo, muttei todellakaan ruokahalu mennyt, kuten moni kertoo Voxrasta. Mutta nyt selvästi ahdistaa enemmän kuin aikaisemmin. On myös huonot yöunet unilääkkeestä huolimatta. Juuri tuo jatkuva ahdistus vaikeuttaa unensaantia. Positiivisia vaikutuksia saa ilmeisesti jotkut odotella kaumminkin?

Ahdistusoireet kestivät viikon. Sitten menivät pois. Vajaa 3 vkoa nyt siis takana. Nyt ei ole ollut muita sivuoireita kuin välillä huomaan lievää käsien tärinää. En huomaa vielä erityistä piristävää vaikutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin 2 vkoa sitten voxran tupakoinnin lopettamisen tueksi, rinnalla 1/4 osa mirtazapin unettomuuteen, hyvin on toiminut

Vierailija
24/26 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt voxraa nyt 6 vuotta putkeen vähän ylitse. Ja olen huomannut että itsellä jonkinlaista pakko-oireilua havaittavissa. pakko saada aina aikaan jotain ja pakko aina multi taskata? mulla on myös adhd diagnosoitu, mutta silti. En ole niin masentunut, mutta en myöskään tunne kauheasti mitään. masennuksesta irtautumiseen erittäin hyvä lääke ja suosittelen kun on vaikea-asteinen masennus, mutta voi olla että liian pitkä aikainen käyttö voi jopa olla haitaksi. näin nään omalla kohdalla ja olen harkinnut lopettamista vaikka tiiän että oireet saattaa palata, mutta en halua loppu elämääni olla tunnotonkaan. olen myös liian pikkutarkka ja menetän hermoni aivan liian nopeasti. on puolia itsessäni joista en enää oikein pidä, ja tiedän millainen olisin oikeasti ja haluan ehkä lähteä havittelemaan sitä, vaikka tulisikin olemaan vaikeaa.

- En koe elämää niinkuin kuuluisi -

Vierailija
25/26 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin voxra. Käytön pääasiassa vaikeaan kaamosmasennukseen. Auttaa hyvin, mutta ahdistus lisääntyy. Se tuntuu sellaisena puristuksena rinnassa. Mutta sen kestää paremmin kuin masennuksen. 

Saan kovasti virtaa voxrasta. 

Sen aloituksesta tulee päänsärkyä ja migreeniä, mutta tämä tasaantuu kun jatkaa käyttöä. 

Lopetus on todella helppoa. 

Vierailija
26/26 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä koske Voxraan jos sinulla on ahdistusta. Escitalopramia sitten paljon ennemmin.

Jos taas on neurologinen ongelma kuten adhd taustalla, niin sitten pitää mennä sen puolen tutkimuksiin ja saada sen puolen lääkkeitä.

Voxra antaa energiaa mutta pahentaa todennäköisesti ahdistusta.

Lihottaako Escitalopram?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme