Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin, vanhempi kontrolloi ja kyttää (olen aikuinen, kuten ehkä arvaattekin)

Vierailija
05.11.2019 |

En jaksa selostaa koko juttua, mutta on järjestänyt ison rahan aikoinaan ja sen jälkeen ei ole jankutuksesta, syyllistämisestä yms. tullut loppua. Ei mene millään jakeluun, että MINÄ OLEN AIKUINEN ENKÄ OLE TILIVELVOLLINEN. Ja että minun omaisuuteni on MINUN omaisuuttani, oli se ihan mistä tahansa peräisin.

Jouduin mainitsemaan useamman kerran OMISTA rahoistani, ennen kuin hän suvaitsi siirtää ne minulle. Tämä meininki on ihan sairasta ja minulla on hyvä syy epäillä, että jatkossa kun vanhempi saa MINULLE kuuluvia rahoja, hän saattaa oikeasti kavaltaa ne. En minä voi olla mitenkään tietoinen siitä mitä rahaa tilillä x on, joiden pitäisi olla minun tililläni lain mukaan. Voiko kavallusta estää jotenkin etukäteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyttäys on ihan sairasta. Haukkumista, uhkailua (rahaan liittyen yllätys yllätys), syyllistämistä, tenttaamista... En saa ikinä elää rauhassa aikuisen elämää!!!!!

Vierailija
2/3 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole todellakaan mikään viime viikolla 18 täyttänyt, vaan ihan oikeasti AIKUINEN, vaikka en ulkoisesti siltä näytä. Joudun vuodesta toiseen sietämään sairasta kontrollointia ja elämääni puuttumista, vaikka olen sanonut sata kertaa että EN OLE TILIVELVOLLINEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi on alkoholisti ja tiedän hänen olevan kännissä silloin kun jutut menevät överiksi. En silti voi käsittää tuota meininkiä. Minusta ei ikinä tule kännissä raivoavaa vihahirviötä enkä ymmärrä miten joku voi olla aina niin täynnä vihaa ja ilkeyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme