Rikollisen mieli
Kukas katsoo? Aikamoinen sarja. Tietääkö kukaan, missä päin Suomea tuo Katja on vaikuttanut ja rikoksensa tehnyt? Näyttää tutulta jostain.
Kommentit (4)
Mä näin jossain haastattelussa josku tuon bkn johtajan. Ihmeettlin miten tuollainen ihminen joka vaikuttaa ainakin ulospäin vahvasti sellaiselta isähahmolta että on noin mennyt pasmat sekaisin. Aattelin katsoa ainakin tuon jakson. Nykyäänhän hän on visiin uskossa ja lpettanut rikolliset puuhastelunsa.
Onhan tuo aika karua katsottavaa. Pahasti traumatisoituneita ihmisiä, psykopaatteja ja narsisteja.
Vaikea kuvitella että Katja tappaisi ketään selvinpäin, humalassa tai aineissa puukko heilahtaa, siksi on vaarallinen, vaikka ei itse sitä selkeästi ole sisäistänyt.
Aika moni näistä on potentiaalinen rikoksen uusija vakaista aikomuksista huolimatta, itse pidän vaarallisena ihmistä joka tapettuaan on sitä mieltä, että vastuu on loppupeleissä sosiaalihuollolla, lastenvalvojalla yms. Kyllä tässä on selkeästi muutama henkilö, joiden voisi kuvitella tappavan vapauduttuaan.
Vastenmielinen sarja.