Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leonardo Di Caprio, mitä mieltä?

Vierailija
05.11.2019 |

Tyttikset max. 19 vuotiaita malleja, toisaalta Leo on huolissaan luonnosta. Antaa ristiriitaisen kuvan itsestään. Näyttää mukavalta ja sympaattiselta mutta toisaalta näyttää aina vaivaantuneelta ja ylimieliseltä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sarjaan "vastenmielisiä ilmiöitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettujen aatelia.

Vierailija
4/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan nähnyt hänessä mitään komeaa ja/ tai karismaattist. En siis fanita LDC:tä. Olin ehtinyt jo unohtaa koko tapauksen. Täysin mielenkiinnoton yksilö. Tyyppi on mauton, hajuton ja väritön. Ei jatkoon.

Vierailija
5/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pidin vain nättina naamana, mutta vuodet ovat osoittaneet että kaveri on erinomainen näyttelijä. Vaikuttaa fiksulta muutenkin, en ymmärrä miksi nuoret naisystävät olisivat negatiivinen asia?

Vierailija
6/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ennen 😕

Nykyään pidän lähinnä vastenmielisenä tyrkkynä. Liikaa on esillä ja yrittää päättää asioista, jotka eivät kuulu hänelle (esimerkiksi; Suomen metsäpolitiikka).

Vierailija
7/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian poikamainen yhä.

Vierailija
8/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä kakkakikkare ilmastoasioissa. Naurettava setämies naisasioissa. Ihan hyvä näyttelijä, mutta sen naama alkaa jo kyllästyttää. Katsoin viime kuussa yhden hänen leffan, ja oli tylsää katsottavaa (se oli tosin pitkälti juonikuvion vika). Ei ole kiire katsomaan mitään muuta hänen leffaansa.

Vierailija
9/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikanaan, kun se valitti siitä, ettei hänelle anneta Oscaria nauroin seuraavaa mielikuvaa. Hän ei tule koskaan voittamaan, mutta joskus vielä DiCapriosta tehdään elämänkerta-leffa, jossa hän keskivaiheilla marisee tätä Oscar-patsasasiaa. Ja sitten miesnäytteljä, joka näyttelee DiCapriota voittaa Oscarin. XD

Vierailija
10/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ristiriitaista musta ole että ihminen voi olla yhtä aikaa sekä älykäs, lahjakas, luontoa arvostava, ekologisen kriisin tiedostava, karismaattinen, ylimielinen, etuoikeutettu ja ihmissuhteissaan pinnallinen ja epäeettinen hyväksikäyttäjä.

Vierailija
11/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu pesee Leonardon miehekkyydessä 6-0.

Vierailija
12/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revenantin nähtyäni meni arvostus. Naurettaa ähinää, ininää ja se 100 metrin pudotus kuuseen ja selviytyminen. Paskaa!

Vierailija
13/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huikaiseva roolisuoritus elokuvassa Gilbert Grape.

Vierailija
14/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijänä ihan loistava. Etenkin nuorempana hienoja rooleja.

En pidä ulkonäöstä. Parisuhde-elämässä on jotain hyvin outoa.

Vierailija
15/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Gilbert Grabessa oli ilmiömäinen. Mielestäni paras roolisuoritus, mitä olen missään ikinä nähnyt. (Jos tulee parempia mieleen, vinkatkaa ihmeessä! Ois kiva löytää jotain uutta.)

Vierailija
16/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies! Mitä enemmän saan hänestä selville, sitä enemmän arvostan. En ihastunut häneen Titanicissa, ei aivan vastaa minun miesihannetta, mutta tässä paketissa luonne korvaa ulkonäön. Täyttä kultaa!

Vierailija
17/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yksi parhaista näyttelijöistä meidän aikanamme. Muuhun en osaa ottaa kantaa, kun en seuraa häntä muuten kuin elokuvia katsomalla.

Vierailija
18/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Gilbert Grabessa oli ilmiömäinen. Mielestäni paras roolisuoritus, mitä olen missään ikinä nähnyt. (Jos tulee parempia mieleen, vinkatkaa ihmeessä! Ois kiva löytää jotain uutta.)

Wolf of Wall Street ja Django Unchained tulee ekana mieleen (Djangossa tosin vain pieni rooli). 

Toki ihan eri tasolla kuin Gilbert Grape, mika oli ihan omaa luokkaansa. 

Vierailija
19/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon! Lempi näyttelijä, sellainen all time favorite. Olen nähnyt melkein kaikki hänen elokuvansa ja useimmat niistä kuuluvat omiin lempielokuviin.

Vierailija
20/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näyttelijä, mahdollisesti ihmisenä täysi m%lkku.

Gilbert Grapessa Arnien roolissa kertakaikkiaan riipaisevan hyvä.

Kyllä, minulla on autistinen poika ja Arnie on n uskottava hahmo.

Joku nimittäin kuitenkin sanoo että ko. kuvaa kehuvat ne, jotka eivät ole vammaisten kanssa olleet ikinä tekemisissä.

Hughesin roolidta Lentäjä- kuvassa pidän myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi