ARGH! Parhaat neuvot YHDEN kilon laihduttamiseen
Pitäis laihduttaa yksi ainoa kilo mutta se ei tunnu millään onnistuvan! Mitä teen???
Kommentit (8)
Mitä se yksi kilo sitten vaikuttaa? Oletko sen kilon jälkeen totaalisen onnellinen ja tasapainossa?
Helposttihan se kilo heilahtelee suuntaan ja toiseen. Mutta jos se nyt yhdestä kilosta olisi kiinni niin luottaisin riittävään veden juontiin ja kevyeen ruokailuun eli salaattikeskeiseen sellaiseen. Limut, sokerit ja herkut pois niin eiköhän se siinä.
Mulla on sama :D Viime uudenvuoden lupaukset/tavoitteet laitettiin miehen kanssa tietyt painot tavoitteeksi vuoden loppuun mennessä - molemmille on keskivartaloa kertynyt. Mies pääsi siihen jo kesän alussa. Mulla vaan paino jumittaa kilon päässä.
Oho, mullakin sama! Paino noussut pari kiloa, haluan ne heti pois. Hidasta hommaa..
Se vaatii aikaa ja vaivannäköä.
Olen itse pudottanut juuri pari kiloa ja ei tullut ilmaiseksi.
Liikun paljon. Esim viime viikolla 2x porrastreeni ( kunnolla tehden) , juoksin 2 lenkkiä ja ratsastin kolmena päivänä. Lisäksi lihaskuntoa kotona.
Syön kyllä herkkujakin ja saatan käydä lounasbuffetissa mutta loppupäivänä sitten tarvittaessa vähän kevyemmin.
Ööö. Olet yhden viikon ilman mäkkiruokaa ja herkkuja, liikut sohvalta muuallekin kuin jääkaapille.