Mies kadonnut junamatkalla
"Junasta kadonnut Janne, 30, lähetti viimeisen selfien kolme tuntia matkustettuaan – matkatavarat löytyivät Helsingistä" https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006296565.html
Erikoinen katoaminen. Missä hlö voisi olla? Mitä on tapahtunut?
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi käsittää varattuja miehiä tinderissä. Miksi ihmeessä?? Tämäkin vielä niin niin tavallisen näköinen tyyppi ja kotona vaimo ja lapset.. olisi tyytyväinen mitä on saanut. Toivottavasti nainen laittaa kävelemään ja ainakaan enää ei saa yhtään mätsiä.
En ymmärrä minäkään. Jotkut eivät vaan ole kiitollisia siitä mitä on eikä mikään riitä. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistain kommenteista kävi ilmi, että kyseessä olisi todella mustasukkainen vaimo. Juurikin jotain, että puhelin tutkittaisiin päivittäin ja omituisena pidettiin tuota, että lähettää itsestään jotain selfieitä. Tosin voi olla, että mies on epärehellinen ja vaimo kyttää, kuin haukka.
Vaikka näin olisi, on outoa, että poliisi on näin nopeasti reagoinut katoamisilmoitukseen. Yleensä aikuinen ihminen saa jonkun aikaa olla kadoksissa, eikä siihen heti puututa.
Mutta ottaako virkavalta herkemmin tosissaan, jos omainen vaikka keksii päästään, että kyseessä on itsetuhoinen ihminen? En siis väitä, että näin olisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistain kommenteista kävi ilmi, että kyseessä olisi todella mustasukkainen vaimo. Juurikin jotain, että puhelin tutkittaisiin päivittäin ja omituisena pidettiin tuota, että lähettää itsestään jotain selfieitä. Tosin voi olla, että mies on epärehellinen ja vaimo kyttää, kuin haukka.
Vaikka näin olisi, on outoa, että poliisi on näin nopeasti reagoinut katoamisilmoitukseen. Yleensä aikuinen ihminen saa jonkun aikaa olla kadoksissa, eikä siihen heti puututa.
Jotain erikoista siinä on, koska edelliselläkin katoamiskerralla etsittiin virkavallan kanssa ja jopa tätä vaimon tyyliä on pidetty ylireagointina (näin oli kommenttikentässä havaittavissa).
Vessan ylipaineimuun on tullut häiriö ja miespolo on imeytynyt vessan reiästä.
Ei ole ihan normaalia perheenisän käytöstä tehdä tuollaisia katoamistemppuja. Joku mt-ongelma taustalla, jonka takia poliisit aloittaa heti etsinnän. Luultavasti löytyy taas omilta teiltään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ottaako virkavalta herkemmin tosissaan, jos omainen vaikka keksii päästään, että kyseessä on itsetuhoinen ihminen? En siis väitä, että näin olisi...
Tämä minullekin tuli mieleen, että vaimo on saattanut liioitella asiaa esimerkiksi juuri väittämällä miehen olevan itsetuhoinen, vaikka ei todellisuudessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin mukaan juna-asemilla on kamerat, muttei välttämättä asemalaiturilla.
Tosi kiva tieto, kun joudun usein liikkumaan hämärällä tai yöaikaan asemalaiturilla (olen yötyössä), missä välillä liikkuu tosi epämääräisiä tyyppejä. Olen aina ollut siinä uskossa, että jos jotain sattuu, ainakin se tallentuu valvontakameraan. Mutta ilmeisesti tähän ei voikaan luottaa...
Kyllä isommilla asemilla on laiturillakin. Esum Helsingissähän sitä raiteille työntöä tutkittiin laiturin kameranauhoista. Mutta ei nyt joka pikku paika juna-asemalla laitureilla todellakaan ole mitään video valvontaa, eikä ole tietoa millä asemalla on jäänyt.
Mitä ihmeen hölötystä se oli, että sim-kortti menisi muka operaattorille?
Eikö ne kamat nyt ainakin ekaks mee löytötavaratoimistoon sellaisenaan.
Jos myöhemmin käy ilmi esim. jotain rikokseen viittaavaa, poliisille kait luuri sitten menee.
Vaimo itse ei taida olla ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko minfossa ketjua tästä?
On. Kadonneet - löytyneet -osiossa myös ketju koskien hänen edellistä katoamistaan. Se ei tosin ole kuin muutaman viestin mittainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ja sielläkin samaa spekulaatiota mitä tässäkin ketjussa, että kyseisen pariskunnan suhde on jokseenkin erikoinen...
Vierailija kirjoitti:
On. Aika vähän viestejä kyllä. Ei mitään sellaista, mikä ei kävisi ilmi täältä tai facesta.
Vaimon tyyli vastailla asiallisiin ja löytämisen kannalta oleellisiin kysymyksiin oli todella kummallista. Sellaista vähättelyä, "kyllä minä tiedän, ei kuulu teille" -meininkiä. Jos on oikeasti suuri huoli kadonneesta omaisesta, niin kyllä sitä olisi vähän erilaisella asenteella.
Silloin 8 vuotta sitten kun on viimeksi tämä heppu kadonnut, oli löytynyt ihan sieltä omalta kylältä. Silloinkin oli ollut lööpit lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon tyyli vastailla asiallisiin ja löytämisen kannalta oleellisiin kysymyksiin oli todella kummallista. Sellaista vähättelyä, "kyllä minä tiedän, ei kuulu teille" -meininkiä. Jos on oikeasti suuri huoli kadonneesta omaisesta, niin kyllä sitä olisi vähän erilaisella asenteella.
Poistanut vielä kommentoinnin. Onko mies siis löytynyt vai onko vaimo saanut vedenpitäviä todisteita, että mies on jossain täysin kunnossa? Jossain toisen naisen kanssa, ryyppäämässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Silloin 8 vuotta sitten kun on viimeksi tämä heppu kadonnut, oli löytynyt ihan sieltä omalta kylältä. Silloinkin oli ollut lööpit lehdissä.
Eli kyseessä on oikeasti mt-ongelmainen ihminen tai sitten vaimo saanut suuret lööpit aikaiseksi liioittelemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina Helena Malinen jakoi ensimmäisen ilmoituksensa. 17 tuntia sitten.
Viimeisin kommentti tullut 3 tuntia sitten.
Mulla se näkyy huippujulkaisuissa, eli on ensimmäisenä. Vaikka en ole itse siihen mitään kommentoinut. Ja kommentointi on käytössä,, ainakin nyt.
Ei ilmeisesti ole se alkuperäinen julkaisu, koska tässä on vain muutama kommentti ja jakojakin aika vähän.
Kommentteja lähes 300, viimeinen alle tunti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina Helena Malinen jakoi ensimmäisen ilmoituksensa. 17 tuntia sitten.
Viimeisin kommentti tullut 3 tuntia sitten.
Mulla se näkyy huippujulkaisuissa, eli on ensimmäisenä. Vaikka en ole itse siihen mitään kommentoinut. Ja kommentointi on käytössä,, ainakin nyt.
Ei ilmeisesti ole se alkuperäinen julkaisu, koska tässä on vain muutama kommentti ja jakojakin aika vähän.
Kommentteja lähes 300, viimeinen alle tunti sitten.
No hyvä että joku muukin sen näkee, kuin vain minä.
Kamalaa lapsien kannalta tuollainen epämääräinen touhu... Luultavasti kumpikin osapuoli (vaimo ja kadonnut) vähän hakoteillä...