Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä oudoista asioista unelmoitte?

Vierailija
04.11.2019 |

Unelmoin joskus siitä, että jättäisin kaiken joksikin aikaa ja lähtisin vain ajelemaan ympäri maata vailla päämäärää. Pysähtyisin silloin tällöin huoltoasemalle syömään ja istuskelemaan yksinäni. Yöpyisin autossa tai jossain vaatimattomassa hotellissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin olevani ikuisesti suljetussa huoneessa ja minut on kytketty tietokoneeseen, jonka avulla voin mennä virtuaalimaailmoihin ja pelata pelejä ikuisesti. Kone pitää aivoni hengissä ikuisesti kun ruumiini on jo tuhoutunut ja mädäntynyt olemattomiin.

Vierailija
2/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä ja viisaudesta olla tekemättä virheitä enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin erakoksi johonkin syrjäiseen mökkiin ja eläisin siellä kanojen ja muutaman muun elukan kanssa. Ihmiskontakteiksi riittäisi pakolliset kauppa yms asioiden hoito.

Vierailija
4/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena haaveilin  että sitten isona kun minulla on omaa rahaa ostan koko lavallisen, sellaisen mitä kaupoissa näkee, naminami-vanukkaita. On vielä toteuttamatta.

Vierailija
5/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua paratiisisaarella. Uida, juoda humalluttavia juomia, katsella auringonlaskuja ja nousuja. Ikuisesti.

Vierailija
6/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin naisesta jolla on pippeli.

Vierailija
7/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin että minulla olisi ihana puinen mökki johon voisin piiloutua ja elää erakkona. Mökki olisi kauniin järven rannalla metsässä jota ympäröi vuoret. Sellainen Sveitsin näköinen luonto ja mökki. 

Toinen unelmani olisi se että ihmiset ihailisivat minua, miehet palvoisivat, palvelisivat ja tekisivä asioita minun vuokseni. Tuntisin itseni todella rakastetuksi ja ihailluksi hahah XD Tämä on ihan hullu haave jonka en kuitenkaan haluaisi olla totta koska pidän haasteista elämässä myös. Tylsistyisin nopeasti jos kaikki olisi simppeliä.

Vierailija
8/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena haaveilin  että sitten isona kun minulla on omaa rahaa ostan koko lavallisen, sellaisen mitä kaupoissa näkee, naminami-vanukkaita. On vielä toteuttamatta.

Mullakin oli samantapainen haave, mutta lavallisen sijaan iso allas täynnä sitä lohkeavaa kaakaovanukasta. Ja ne oli siihen aikaan vielä Jacky makupaloja.

Vierailija
9/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen eräästä lyhytkasvuisesta miehestä. En ole tehnyt mitään aloitetta, koska hänellä on vaimo. 

Mutta jos syystä tai toisesta eroaa, niin olen valmiina. 

Unelmoin ihan seksistäkin, mutta olennaista on yhdessä oleminen. On äärettömän fiksu ja lämmin ihminen. 

Vierailija
10/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin työpaikasta, missä tuntisin olevani pätevä ja arvostettu.

Vierailija
11/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, koira ja omakotitalo. Ei sinänsä outoja mutta kun kaikkiin olisi ollut mahdollisuus ja annoin silti tilaisuuden karata käsistäni.