Karvainen vai karvaton miehen gentaalialue?
Kommentit (11)
Karvainen. No peppukarvoja voi ajella jos seksielämään kuuluu pepunkin hyväily (oma mieheni ei hirveästi välitä) ja pallit voi ajella, muttei ole pakko, voin nuolla ja näykkiä karvasiakin. En tykkää täysin karvattomasta, joten turha vaiva. Tietty jos itse tykkää niin saa ajella, en hylkää.
Mielestäni miehen kuuluu poistaa vaan selkäkarvat. Kaikki muu saa olla niin kuin on. Karvaton mua ei sytytä. Pallit on ok ajeltunakin.
Nykayajan miehet ovat naismaisia androgyynejä. Kaukana miehestä. Jännä kontrasti, kun on iso paskainen parta ja alapää kuin pikkutytöllä.
Riippuu tietysti siitä, millainen karvankasvu on luonnostaan.
En tykkää vartaloltaan kovin karvaisista miehistä ja puska pippelin yläpuolella on vähän ruma silleen, että se vie komeutta itse elimeltä.
Kulli näyttää uljaammalta kun on lyhennetty puskaa (jos siis ylipäätään on luonnostaan paksu puska, kaikillahan ei ole), mutta mitään syytä ei ole kokonaan pois siitä ajaa.
Pallit on mukavemmat karvattomina, kivempi nuolla ja näyttääkin paremmalta.
Sanoisin siis, että kokonaisuudessaan siistitty karvoitus paras.
Ei kokonaan kaikki pois, mutta ei luomukaan. Oma asia tietty mitä karvoillensa tekee, mutta ei puska kenenkään kullia kaunista eikä karvaset pallit ole kivat suussa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti siitä, millainen karvankasvu on luonnostaan.
En tykkää vartaloltaan kovin karvaisista miehistä ja puska pippelin yläpuolella on vähän ruma silleen, että se vie komeutta itse elimeltä.
Kulli näyttää uljaammalta kun on lyhennetty puskaa (jos siis ylipäätään on luonnostaan paksu puska, kaikillahan ei ole), mutta mitään syytä ei ole kokonaan pois siitä ajaa.
Pallit on mukavemmat karvattomina, kivempi nuolla ja näyttääkin paremmalta.Sanoisin siis, että kokonaisuudessaan siistitty karvoitus paras.
Ei kokonaan kaikki pois, mutta ei luomukaan. Oma asia tietty mitä karvoillensa tekee, mutta ei puska kenenkään kullia kaunista eikä karvaset pallit ole kivat suussa.
Ei se karvamytty mitään komeutta kullista vie, ellei ole niin pieni, että hukkuu karvoihin.
Lyhennetyt karvat on ällöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Nykayajan miehet ovat naismaisia androgyynejä. Kaukana miehestä. Jännä kontrasti, kun on iso paskainen parta ja alapää kuin pikkutytöllä.
Hohhoijaa. Kyllähän mies nyt on naismainen androgyyni jos alapäästä on ajeltu karvat. Millään muulla ei ole vaikutusta asiaan.
Olen mies ja menin viime viikolla salilla saunaan. Suihkutiloissa ja saunoissa näkyi lähinnä karvattomia kulleja, mutta ei tullut mieleen että olisin androgyynien seurassa. Saunassa vastapäätä istui n. kolmekymppisen näköinen kaveri, jolla oli viimeisen päälle treenattu kroppa, ihan kuin ammattiurheilijalla. Miehuudellakin oli kokoa kiitettävästi, mutta oli ajellut kaikki karvat pois sen yläpuolelta. Hän oli mielestäni olemukseltaan hyvin miehekkään näköinen, mutta kyllähän se karvattomuus teki hänestä naismaisen androgyynin.
Kumpikin käy. Puhtaus on tärkeää, karvaisuus/karvattomuus sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kyllähän mies nyt on naismainen androgyyni jos alapäästä on ajeltu karvat. Millään muulla ei ole vaikutusta asiaan.
Olen mies ja menin viime viikolla salilla saunaan. Suihkutiloissa ja saunoissa näkyi lähinnä karvattomia kulleja, mutta ei tullut mieleen että olisin androgyynien seurassa. Saunassa vastapäätä istui n. kolmekymppisen näköinen kaveri, jolla oli viimeisen päälle treenattu kroppa, ihan kuin ammattiurheilijalla. Miehuudellakin oli kokoa kiitettävästi, mutta oli ajellut kaikki karvat pois sen yläpuolelta. Hän oli mielestäni olemukseltaan hyvin miehekkään näköinen, mutta kyllähän se karvattomuus teki hänestä naismaisen androgyynin.
Hyi. Mulikullikokoontuminen.
Vierailija kirjoitti:
Täys posliini
Yökkistä.
Karvattomat pallit. Ylempänä voi olla jottain. Perskarvqt yäks