Naiset! Onko teidän mies läsnä?
Niin, siinäpä se tulikin otsikossa. Onko teidän mies arjessa läsnä vai uppoutuuko telkkariin, puhelimeen tms?
Mun mies ei ole läsnä juuri koskaan ja harvoin keskustellaan yhtään mistään. Päissään se on läsnä ja voi puhua mistä vain.
Ihmetyttää vain kun tuntuu että niin usea nainen on samassa tilanteessa..
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole. Puhuu puhelimessa, ja sitten kun halua yrittää väkisin saada seksiä. Tämä asia on mulla jo hoidossa niin että etsin himaa.
Etsin omaa himaa...
On, mieheni on tosin paljon töissä yrityksessään, mutta on se läsnä kun tulee kotiin. Känny pistetään ikkunalaudalle verhon taakse lentotilaan ja telkkaria ei ihan hirveästi katsota. Lasten kanssa myös hoitaa isän osansa loistavasti. Monella kaverilla vaikuttaisi olevan suunnilleen yhtä hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole. Puhuu puhelimessa, ja sitten kun halua yrittää väkisin saada seksiä. Tämä asia on mulla jo hoidossa niin että etsin himaa.
Minun ei halua edes seksiä. En viitsi edes yrittää kun on niin ahterista tulla torjutuksi.
Minun miehelläni menee kaikki kertomani ohi korvien tai jonkin omituisen suodattimen läpi. Hän saa välillä päähänsä tarpeettomia missioita muka minun jonkin hänen havaitsemansa tarpeen täyttämiseksi. Sen verran on alkanut touhu ärsyttää, että olen pyytänyt ettei keksisi enää yhtään ylimääräistä projektia muka sellaisiin tarpeisiin, joita hän kuvittelee olevan minulla.
Mies ei myöskään muista, että onko puhunut jostain asiasta minulle aiemmin ja toistaa älyttömästi samoja juttuja. Onhan hän toki päivittäin valtavan ihmismäärän kanssa tekemisissä, mutta ainakin kotiväen kanssa jutellut asiat pitäisi muistaa.
Mies ei ole ikinä kyennyt muutenkaan olemaan missään hetkessä läsnä muutenkaan. Jos on treenannut vuoden ja saavuttanut tavoitteen niin sitten pessimistinä valittaa kun joku toinen on samassa ajassa saavuttanut vielä korkeamman tavoitteen. Sitten katuu ja harmittelee sitä alkuperäistä valintaansa.
Sama ilmiö tapahtuu myös ravintolassa. Tilaa ensin jotain ruokaa ja jollain toisella eri ruokaa nähdessään harmittelee, että tulikin tilattua itse asiassa väärä annos.
olisipa! alkaa jo hermot mennä pyypyy lapsen hoidossa! mieskin välillä yltyy piekkeilemään!
Mun mies kuuntelee, on läsnä ja tallentaa kaiken sanomani jonnekin mielensä sopukoihin. Olen itse samanlainen. Mun exä nimesi mun Rain Maniksi, miestä sukulaisensa sanoivat norsuksi (muistin takia, on hoikka kun mikä).
Telkkaria ei ole, eikä notkuta puhelimilla. Mies kyllä soittaa kitaraa, mutta vaikka uppoutuu siihen, kuulee kaiken mitä mä juttelen ja vastailee.
Naiset ne vasta roikkuvatkin luureissaan, mikäli eivät katso salkkareita, temppareita tai bacheloria.
Ihan turhaan syytätte miehiä. Ap roikkuu nytkin av-palstalla, samoin ketjun muut naiset
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni menee kaikki kertomani ohi korvien tai jonkin omituisen suodattimen läpi. Hän saa välillä päähänsä tarpeettomia missioita muka minun jonkin hänen havaitsemansa tarpeen täyttämiseksi. Sen verran on alkanut touhu ärsyttää, että olen pyytänyt ettei keksisi enää yhtään ylimääräistä projektia muka sellaisiin tarpeisiin, joita hän kuvittelee olevan minulla.
Mies ei myöskään muista, että onko puhunut jostain asiasta minulle aiemmin ja toistaa älyttömästi samoja juttuja. Onhan hän toki päivittäin valtavan ihmismäärän kanssa tekemisissä, mutta ainakin kotiväen kanssa jutellut asiat pitäisi muistaa.
Mies ei ole ikinä kyennyt muutenkaan olemaan missään hetkessä läsnä muutenkaan. Jos on treenannut vuoden ja saavuttanut tavoitteen niin sitten pessimistinä valittaa kun joku toinen on samassa ajassa saavuttanut vielä korkeamman tavoitteen. Sitten katuu ja harmittelee sitä alkuperäistä valintaansa.
Sama ilmiö tapahtuu myös ravintolassa. Tilaa ensin jotain ruokaa ja jollain toisella eri ruokaa nähdessään harmittelee, että tulikin tilattua itse asiassa väärä annos.
Ei sentään heittele ruokia lattialle, niin että sinut ohjataan takakautta pois.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne vasta roikkuvatkin luureissaan, mikäli eivät katso salkkareita, temppareita tai bacheloria.
Ihan turhaan syytätte miehiä. Ap roikkuu nytkin av-palstalla, samoin ketjun muut naiset
Samoin sinä kun voisit treenata niitä mahtavia lihaksiasi tälläkin hetkellä.
On läsnä. Tehdään yhdessä asioita. Puhumme ja pussaamme paljon.