"Laihdutin, muutuin siis mielestäni tosi hotiksi"
Oletteko huomanneet tämän ilmiön joidenkin naisten kohdalla, jotka onnistuvat pudottamaan roimasti painoa? Sitä kuvitellaan olevansa yhtäkkiä jotain missejä, vaikka oikeasti ollaan edelleen ihan taviksia. Tuon huomaa käytöksestä ja puheista. Liikuttavaa ja huvittavaa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyl jo ihan next level kateussettiä
Nää on näitä suomalaisten naisten ongelmia :D
Onneksi kaikkien suomalaisten miesten ongelmana ei sentään ole tuollainen ikävä asenne kuin sinun kohdallasi. Useimmat suomalaiset miehet ovat mukavia.
Mikä ikävä asenne on minun kohdallani?
Esittelit sitä siinä viestissä, jota lainasin.
Pistin sen läpällä ja nyt vedit melonit kärsään :DDDDD
Jos se kosketti sinun arkaa kohtaa, niin pahoitteluni :D
Eli ihan läpällä vain kirjoittelet loukkaavia kommentteja toisille ihmisille (kuten nyt tuossakin viestissä). On varmasti mukava harrastus tuo.
Sitten sinun ei kannata keskustella kaltaistelni ihmisten kanssa. Enkä kyllä minäkään tollasten mielensäpahoittajien.
Se on jännä asia, että ihmiset kirjoittavat tahallisia loukkauksia (toki "läpällä"), ja sitten, kun käytökseen puuttuu, aletaan itkeä siitä, miten toiset ovat mielensäpahoittajia. Mikä niiden epäkohteliaiden ja vihamielisten kommenttien tarkoituksena sitten on?
Mitä epäkohteliasta ja vihamielistä sinä nyt näät?
Minä nään epäkohteliaana sen, että aletaan yleistää jonkun kateutta kaikkiin muihinkin samaan ryhmään kuuluviin ihmisiin sekä epäkohteliaan puheen kärsistä ja meloneista ja pilkallisesta asenteesta.
:DDDDDD
Osaisitko vastata viestiin jotenkin muuten kuin hymiöillä? Pystyisitkö muotoilla jonkin ajatuksen? Autan sinua: olisiko tuo tapa puhua sellainen, jota voisi käyttää vaikkapa virastossa, työpaikalla, vanhempien kanssa (kai tässä on nyt alaikäisistä ihmisistä kyse?), opettajan kanssa?
En osaa.
Niin ajattelinkin. Et osaa panna itseäsi likoon tai haastaa omaa ajatteluasi, ja siksi vastaan pelkällä pilkalla.
Sovitaan näin.
Sovittaisko myös niin, että alat miettiä edes hiukan, millaisia asioita sanot ja kirjoitat ja miksi? Jos tuntuu, että kukaan ei ymmärrä ja kaikki vain suuttuvat minulle, niin se vika ei välttämättä olekaan niissä toisissa, vaan siinä, että itse tulee sanoneeksi ja kirjoitelleeksi kaikenlaisia juttuja, vaikka ei edes itse tajua, miksi niitä kirjoittelee.
Sieltä se standardivastaus taas tuli. Mitä haluat tuolla vastauksella oikeastaan viestiä? Pystyisitkö pukemaan sanoiksi sen ajatuksen, joka sinulla on mielessäsi, kun kirjoitat vastaukseksi :DDDDDD?
En.
Miksi oikeastaan jatkat tätä keskustelua, kun sinulla ei ole mitään sanottavaa mihinkään? Miksi koet tarvetta keskustella, kun sinulla ei ole mitään sanottavaa?
No kun sinä kyselet koko ajan, niin eikös se olis loukkaavaa jättää vastaamatta?
Mutta ethän sinä vastaa niihin kysymyksiin mitenkään. Kyllä voit sanoa, että ei kiinnosta keskustella, kun sinua ei selvästikään kiinnosta keskustella.
Ei kiinnostaskaan, mutta sinä varmaan loukkaannut siitäkin.
Mutta ethän sinä pelkää sitä, että toinen loukkaantuu. Sinähän kirjoitat tahallasi sellaisia viestejä, joiden tarkoituksena on aiheuttaa muille ihmisille mielipahaa. Onko tässä nyt kyse siitä, että tuntuu hyvältä, kun saa huomiota joltain aikuiselta ihmiseltä?
Juuri noin, että on ihana seurata kun ihmiset alkavat kukoistaa!
Tätä tapahtuu eri syistä. Omassa tuttavapiirissäni syynä on ollut laihdutus, silmäleikkaus (eroon silmälaseita), ero väkivaltaisesta kumppanista, uusi työpaikka tai vaikkapa innostus liikuntaan. Ei kyse on mistään "harhasta", vaan yleensä siitä, että olo entiseen on huomattavasti parempi ja se nostaa itsetuntuntoa.
Anna ihmisen nauttia siitä, että hän viihtyy omassa kehossaan. Eiinä ei todellakaan tarvita mitään maan pinnalle palauttamista.
Olen huomannut sekä useissa naisissa kuin miehissä kuinka heidän olemuksensa on muuttunut positiivisemmaksi ja mukavammaksi kilojen lähtiessä. Mun mielestä se on yksinomaan hyvä asia. Kaikkia ylipaino ei haittaa, ja monet ovat itsevarmoja, kauniita ja mukavia ilman mitään muutosta kehossaan. Sekin on mielestäni yksinomaan hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se ongelma tässä nyt olikaan?
Se, että ap on taas saanut pakit.
Musta on mukavaa, että ihmiset ajattelevat olevansa laihduttamisen jälkeen seksikkäitä ja hyvävartaloisi. Minulla on itselläni monen vuoden salilla treenaamisen jälkeen hyvä tiimalasivartalo eli varmasti keskitasoa parempi, mutta silti vain näen vikoja itsessäni jatkuvasti ja mietin, missä kohtaa voisi parantaa. Paljon parempaa ja terveempää on vain olla ylpeä itsestä, vaikka sitten käsitys itsestä olisikin jonkin verran illuusiota.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut sekä useissa naisissa kuin miehissä kuinka heidän olemuksensa on muuttunut positiivisemmaksi ja mukavammaksi kilojen lähtiessä. Mun mielestä se on yksinomaan hyvä asia. Kaikkia ylipaino ei haittaa, ja monet ovat itsevarmoja, kauniita ja mukavia ilman mitään muutosta kehossaan. Sekin on mielestäni yksinomaan hyvä asia.
Kyllä minä veikkaan, että ylipaino haittaa kaikkia, mutta sitä ei vaan ilmaista ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikkien suomalaisten miesten ongelmana ei sentään ole tuollainen ikävä asenne kuin sinun kohdallasi. Useimmat suomalaiset miehet ovat mukavia.
Eli ihan läpällä vain kirjoittelet loukkaavia kommentteja toisille ihmisille (kuten nyt tuossakin viestissä). On varmasti mukava harrastus tuo.
Sitten sinun ei kannata keskustella kaltaistelni ihmisten kanssa. Enkä kyllä minäkään tollasten mielensäpahoittajien.
Se on jännä asia, että ihmiset kirjoittavat tahallisia loukkauksia (toki "läpällä"), ja sitten, kun käytökseen puuttuu, aletaan itkeä siitä, miten toiset ovat mielensäpahoittajia. Mikä niiden epäkohteliaiden ja vihamielisten kommenttien tarkoituksena sitten on?
Minä nään epäkohteliaana sen, että aletaan yleistää jonkun kateutta kaikkiin muihinkin samaan ryhmään kuuluviin ihmisiin sekä epäkohteliaan puheen kärsistä ja meloneista ja pilkallisesta asenteesta.
Osaisitko vastata viestiin jotenkin muuten kuin hymiöillä? Pystyisitkö muotoilla jonkin ajatuksen? Autan sinua: olisiko tuo tapa puhua sellainen, jota voisi käyttää vaikkapa virastossa, työpaikalla, vanhempien kanssa (kai tässä on nyt alaikäisistä ihmisistä kyse?), opettajan kanssa?
En osaa.
Niin ajattelinkin. Et osaa panna itseäsi likoon tai haastaa omaa ajatteluasi, ja siksi vastaan pelkällä pilkalla.
Sovitaan näin.
Sovittaisko myös niin, että alat miettiä edes hiukan, millaisia asioita sanot ja kirjoitat ja miksi? Jos tuntuu, että kukaan ei ymmärrä ja kaikki vain suuttuvat minulle, niin se vika ei välttämättä olekaan niissä toisissa, vaan siinä, että itse tulee sanoneeksi ja kirjoitelleeksi kaikenlaisia juttuja, vaikka ei edes itse tajua, miksi niitä kirjoittelee.
Sieltä se standardivastaus taas tuli. Mitä haluat tuolla vastauksella oikeastaan viestiä? Pystyisitkö pukemaan sanoiksi sen ajatuksen, joka sinulla on mielessäsi, kun kirjoitat vastaukseksi :DDDDDD?
En.
Miksi oikeastaan jatkat tätä keskustelua, kun sinulla ei ole mitään sanottavaa mihinkään? Miksi koet tarvetta keskustella, kun sinulla ei ole mitään sanottavaa?
No kun sinä kyselet koko ajan, niin eikös se olis loukkaavaa jättää vastaamatta?
Mutta ethän sinä vastaa niihin kysymyksiin mitenkään. Kyllä voit sanoa, että ei kiinnosta keskustella, kun sinua ei selvästikään kiinnosta keskustella.
Mutta ethän sinä pelkää sitä, että toinen loukkaantuu. Sinähän kirjoitat tahallasi sellaisia viestejä, joiden tarkoituksena on aiheuttaa muille ihmisille mielipahaa. Onko tässä nyt kyse siitä, että tuntuu hyvältä, kun saa huomiota joltain aikuiselta ihmiseltä?
Ei noista minun viesteistä ole kukaan muu pahoittanu mielensä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se ongelma tässä nyt olikaan?
Se, että ap on taas saanut pakit.
Ois saanu edes rukkaset, kun nille on enemmän käyttöö nyt.
Vierailija kirjoitti:
No itsetunto kohoaa kun näyttää siltä miltä haluaa. Itsevarmuus on seksikästä.
Niin ja kun esim urheillessa tuntuu ihan erilaiselta kun ei ole enää ylipainoa.
Minusta se on hyvä vaan jos jonkun itsetunto nousee siitä että laihtuu.
Sinulla Ap täytyy olla todella heikko itsetunto, jos sinua tämä häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
No jos Liisa 168/110 laihduttaa 50kg niin kyllä hän muuttuu tosi hotiksi verrattuna entiseensä.
Mä laihdutin -60 kiloa tuosta pituudesta. Itse pidin itseäni rumaan ja lihavana, pää ei kerennyt mukaan koska laihduin niin nopeasti. Se huomio mitä sain miehiltä oli ihan liikaa, ylipäätään ihmiset alkoi kohtelemaan minua paljon ystävällisimmin. En vaihtanut miestä, sama ukko ollut jo 20 vuotta, enkä lihonut ennalleen vaikk laihdutin jo 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen itsevarmuus ei ole.
Menisit pimu nyt sinne salille ottamaan niitä selfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kun esim urheillessa tuntuu ihan erilaiselta kun ei ole enää ylipainoa.
Isompi painonpudotus tuntuu jo ihan arkielämässäkin erilaiselta. Minulla on pudonnut paino 13 kiloa ja se todella tuntuu. Ei enää tarvitse ähkiä ja puhkia, kun sitoo kengännauhoja eikä hikoiluta kävellä kilometrin kauppareissua.
TLC:n ohjelmassa yksi +100 kg laihduttanut mies muuttui kasvoista TODELLA komeaksi laihduttuaan. Sellainen laatikkoleuka, vai miksi sitä nyt kutsutaan. Selvästi keskivertoa komeampi.
Tapasin kerran erään hotellin aulabaarissa kaverin, joka oli juuri osallistunut Suurin pudottaja -TV-ohjelmaan ja pudottanut vaajat 50 kiloa painoa sen aikana. Kiinnostuin ja kysyin hänen nimeään, ja hän kertoi sen minulle. Pari päivää myöhemmin katsoin jakson Suurimmasta pudottajasta enkä ollut tunnistaa miestä ohjelmasta. Niin iso oli muutos ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa.
Sovitaan näin.
En.
Ei noista minun viesteistä ole kukaan muu pahoittanu mielensä kuin sinä.
Tytöt tytöt! Nyt loppuu se tappelu. Molemmat takasin töihin siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on harhainen itsevarmuus :D Luulee olevansa itsevarma, vaikka ei olekaan? Silloinhan on epävarma itsestään.
Ei, vaan on itsevarma ulkonäöstään perusteettomasti. Ei ole kenenkään muun mielestä sellainen, kuin itse kuvittelee olevansa.
Itsevarmuuden käsite vähän hakusessa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on harhainen itsevarmuus :D Luulee olevansa itsevarma, vaikka ei olekaan? Silloinhan on epävarma itsestään.
Ei, vaan on itsevarma ulkonäöstään perusteettomasti. Ei ole kenenkään muun mielestä sellainen, kuin itse kuvittelee olevansa.
Miten niin "ei ole kenenkään mielestä", kuinka kattava gallup sinulla on ollut?
Kateellinen olet vain, myönnä ;) Jos et ulkonäöstä niin ainakin itseluottamuksesta. Jos sulla olisi hyvä olla itsesi kanssa, et negailisi, vaan iloitsisit yhdessä toisten kanssa hyvästä mielestä.