Miksi Tinderissä kukaan ei enää jaksa kirjottaa ja tavata?
Mykkänä kuvakkeena ollaan kyllä puolin ja toisin. Saisko muilta käyttäjiltä syitä/mielipidettä tähän trendiin?
Kommentit (3)
Olen nainen, sama ihmetyttää (siis tuo mykkyys, ei tuo tavaamisasia). Minulla on aika paljon tekstiä profiilissa (huom. kuvaus itsestäni, ei mitään "ostoslistaa" miesten ominaisuuksien suhteen). Sieltä siis saisi helposti jutun juurta. 90% tapauksista aloitan itse keskustelun. Moni ei edes vaivaudu vastaamaan. Useimmiten keskustelu lopahtaa minun repliikkiini, välillä match poistetaan ilman selityksiä. Ja huom, olen ihan normaali, normaalin näköinen, profiilissa tietoa tavallisista asioista kuten harrastuksista. En ole mikään rintavaon esittelijä tms. En tiedä pitäisikö siellä sitten tälläytyä jotenkin "seksikkääksi", vaikka oikeassa elämässä tyylini on enemmän sporttinen.
Nainen tietysti odottaa, että kerrot olevasi rikas tai että sinulla on +20cm muna, jotta jaksaisi kiinnostua vähääkään.
Joo, asiasta toiseen, eli tavaamiseen ja tuohon otsikkoon: Tavaatko "Tinderissä" englantilaisittain tind-er 'issä vai suomalaisittain tin-der-is-sä?