Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä tunnen hajuja joista en ole varma onko ne todellisia

Vierailija
04.11.2019 |

Hämmentävää, pitäisikö huolestua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?

Vierailija
2/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Olen siitä asiasta kertonut tyttärelleni ja hän on ihmetellyt että mistä voisi johtua. Onko sulla joku tietty haju mitä haistat, vai eri hajuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet voivat oireilla.

Vierailija
4/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu. Olen siitä asiasta kertonut tyttärelleni ja hän on ihmetellyt että mistä voisi johtua. Onko sulla joku tietty haju mitä haistat, vai eri hajuja?

Eri hajuja. Savu, bensiini (sisällä) ja joku mitä en oikein pysty nimeämään. Ap

Vierailija
5/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olemattomien hakujen haistaminwn liittyi johonkin neurologiseen ongelmaan, epilepsiaan tms.

Vierailija
6/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet voivat oireilla.

Sitä mietin kun toisaalta skitsofrenian esioireita minulla on joskus ollut, myös joskus yöllisiä epileptisiä kohtauksia. Ap

Vierailija
7/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Välillä havahdun tupakan ja välillä pesuaineen, salmiakin tai mädän hajuun. Silloin tällöin nuuskin kaikki sähkölaitteet sen vuoksi, että olen selvästi tuntenut sähköpalon käryä (olen kerran oikeasti haistanut sen, että sulakekaapissa kyti iso ongelma). Ainoa haju, jonka lähteen saan aina selville, on vastaleikatun nurmikon löyhkä, jonka tunnen, vaikka kaikki ikkunat olisivat tiukasti kiinni. Välillä kieltämättä huolestuttaa.

Vierailija
8/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaneen haju voi kieliä alkavasta aivoinfarktista. Usein sitä hajua kuvataan palaneen hiuksen hajuksi, mutta voi myös poiketa. 

Toki on todennäköistä, että ap:lla vain on tarkempi hajuaisti tai muistat hajut niin hyvin, että muisti heittää ja luulet haistavasi jotain tiettyä. En ehkä huolestuisi. 

Vierailija
9/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri hajuja. Savu, bensiini (sisällä) ja joku mitä en oikein pysty nimeämään. Ap

Bensiinin haju kertoo aivokasvaimesta. Tämä on tosiasia.

Vierailija
10/10 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama, minulla todettiin myöhemmin nenäonteloissa kasvaimia, jotka aiheutti tämän.

Kasvaimet leikattiin ja oudot haju kokemukset poistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän