Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlapukeutumisongelma,vaatteet on mutta...

Vierailija
03.06.2006 |

juhlapaikassa on tapana olla ilman sisäkenkiä. Näyttääkö lyhyt hame ilman kenkiä hölmöltä, pitäisikö pistää housut? Entä voiko mennä paljain jaloin jos valitsee hameen vai pitääkö ahtautua rumiin sukkiksiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän jos isäntäperhe haluaa pitää lattiat ja matot siistinä mutta juhlavuutta syö kyllä se, että ollaan sukkasillaan. Itse olen ajatellut, että juhlien jälkeen voi pestä lattiat ja viedä matot pesulaan jos lika inhottaa. Olen myös itse ottanut juhliin ns. sisäkengät mukaan erikseen jotta en tuo lapsiperheen kotiin ulkoa esim. koirankakkaa kenkien mukana.

Itse kysymykseen: juhlissa pitäisi aina pitää sukkiksia hameen kanssa, se on sekä kohteliasta että tyylikkäämpää. Valitse ihon väriset (kameli), hieman kiiltävät, ohuehkot (10-15 den) sukkahousut. Ei missään tapauksessa mustia tai ns. mummosukkiksia eli paksuja ja ruskeita. Muutenkin vieraan on kohteliaampi pitää sukkia kuin olla paljan jaloin kyläpaikassa.

Yhtä hölmöltä sukkasillaan olo näyttää hameen kuin housujen kanssa eli laita ne vaatteet joissa viihdyt ja jotka mielestäsi näyttää parhaimmilta.

Mukavaa juhlapäivää!

Vierailija
2/4 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laita vaan hame. Kyllähän juhlissa usein pidetään kengät jalassa sisällä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja, että sukkasilteen oltaisiin juhlissa. Ei juhlahameen kanssa voi olla ilman kenkiä. Sukkahousuilla vasta kamala on olla, joka muru tuntuu jaloissa.

Vierailija
4/4 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin outoa ettei pidetä sisäkenkiä, mutta tietysti talossa talon tavalla. Juhlahame vaan menettää paljon ulkonäöstään ilman nättejä kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi