Kehtaisitko käyttää esim pyörällä ajaessa tällaista kypärälakkia?
https://webshop.ruskovilla.fi/tuote/696
Mulla on kai huono itsetunto kun mietin kehtaamisia, mutta haluaisin pyöräilyyn tuollaisen tai vastaavan, mutta en tiedä, kehtaako pitää...
Kommentit (14)
Tällainen siis:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista kannata ostaa vaan sellainen esim. Rukan Windstopper hiihtopipo. Sopii hyvin kypärän alle.
Joo mutta ei suojaa niskaa ja kaulaa.
Tuo ruskovillan naamio on mielestäni liian ohut. Tuollainen hiihtopipo on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista kannata ostaa vaan sellainen esim. Rukan Windstopper hiihtopipo. Sopii hyvin kypärän alle.
Joo mutta ei suojaa niskaa ja kaulaa.
No ei ole kyllä koskaan haitannut. Pyöräilytakissani on kaulus.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ruskovillan naamio on mielestäni liian ohut. Tuollainen hiihtopipo on parempi.
Tai sitten molemmat. Aluspipoksi tuo kypäräjuttu ja päälle tuo hiihtopipo. Silloin ei näytä niin "nololtakaan", jos se nyt on ongelma.
Näkee noita Ruskovillan kypärähattuja muillakin pyräilijöillä ja ulkoilijoillakin. Totta kai kehtaat pitää ap.
Toi ruskovilla on ruma. Rukka racing paljon tyylikkäämpi.
Tietysti kehtaat. Mulla on Haglöfsin fleece "skimask" ja pidän sitä kypärän alla, jos on tosi kylmä. Nyt on vaan merinovillapipo. Käytät sellasia varusteita, mitkä tuntuu susta hyviltä.
Ohuehko otsapanta suojaa korvat ja lämmittääkin melko hyvin.
Typerä sana, kypärälakki.
Oikea nimi on kypärähuppu tai kansainvälisempi balaclava.
Löytyy kiinankaupoista muutamalla eurolla esim. fleece, joka lämpöinen ja miellyttävä ihoa vasten.
Hieno jä kätevä. Rohkeasti päähän vain.
Miksi et kehtaisi? Itse teen villaisesta tuubihuivista tuollaisen kypärämyssyn kylmällä säällä pyöräillessäni. Kun on tarpeeksi kylmä, ei kiinnosta mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Typerä sana, kypärälakki.
Oikea nimi on kypärähuppu tai kansainvälisempi balaclava.
Löytyy kiinankaupoista muutamalla eurolla esim. fleece, joka lämpöinen ja miellyttävä ihoa vasten.
Esimerkiksi:
https://www.ebay.com/p/28004729728