Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta kaikille! Keitä te olette? Täällä

Vierailija
03.11.2019 |

kirjoittelee pari tuntia sitten heräillyt nelikymppinen äiti, joka pohtii mistä aloittaisi siivoamaan. Olen kahvikupposen äärellä kutonut lapasta ja olen tosi innoissani siitä, että joulu sieltä kohta tuloillaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

54-vuotias nainen, jolla on yksi teini-ikäinen lapsi. Elämässä ei oikein ole muuta kuin työnteko. 

Vierailija
2/4 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin neljäkymmentä tänä vuonna töyttävä nainen, äitikin,vaikka lapsi jo kotoa onkin muuttanut. Onneksi asutaan aika lähekkäin ja nähdäön usein.

Minäkin odotan kovasti joulua, ja tänään olisikin tarkoitus laittaa valoja pihalle. Joulu tuo aina mukavasti pysäyttää kiireisen arjen ja tuo jo odotuksellaan iloa pimeään vuodenaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 50v, sairaslomalla. En odota joulua, päinvastoin, ahdistaa. Silloin kun lapset olivat pieniä niin joulu oli kovastikkin odotettu. Kiva kuulla että kudot. Käsityöt kunniaan😊 Mukavaa päivän jatkoa.

Vierailija
4/4 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v sinkkumies. En edes tiedä, miksi käyn täällä.

Juon tässä kahvia ja keitän kohta aamupuuron. Sitten ryhdyn opiskelemaan matematiikkaa. Olen tällainen yli-ikäinen opiskelija. Odottelen jo maanantaita oikeastaan. Viikonloppuina ja lomilla tuppaa tulemaan tylsää. Olen ollut sairaana ja työttömänä niin pitkään, että nautin tekemisestä nyt kun olen kutakuinkin kunnossa. Kurssitkin on todella mielenkiintoisia.

Mäkin vähän odottelen joulua, vaikka se tietääkin lomaa, eikä joululahjoihin tai mihinkään oikein ole varaa. On mukavaa kuitenkin kun pää ei ole vain sekaisin ja pystyy nauttimaan asioista.