Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaisuudesta eroaminen

Vierailija
02.11.2019 |

Olen 14-vuotias tyttö ja musta on alkanut tuntumaan etten haluaisi olla enään lestadiolainen olen jo kauan kuunnellut musiikkia ja katson elokuvia sun muuta ja musta tuntuu ettei minun olisi enään järkevä olla lesta Ja se ei tunnu enään oikealta mutta välillä musta silti tuntuu että haluan olla kun pelottaa ne jutut mitä on kerrottu helvetistä.

Olen ihan seksisin en tiedä mitä pitäisi tehdä eikä ole oikein ihmistä kelle puhua tästä aiheesta kun kukaan mun lesta kavereista ei ole samalla aaltopituudella mun kans ja en uskaltaisi sanoa kun pelottaa mitä ne musta aattelee. Perheeni on sen verran rento että ei se varmaan niin kamalaa olisi mutta ei sitä tiedä

Olisi kiva jos saisin näihin vastauksia:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus pelastaa, ei lestadiolaisuus. Kristillisessä uskossa on kyse henkilökohtaisesta suhteesta armahtavaan Kristukseen, ei musiikkimausta tai pesukoneen mallista.

Helvettiin löytää tiensä yhtä hyvin suruttomasti hylkäämällä Jumalan pyhän lain kuin noudattamalla kaikkia ihmisten keksimiä ”kristillisiä sääntöjä” ja perustamalla luottamuksensa omaan suoritukseensa siinä. Iljetyksiä molemmat. Toinen laittomuutta, toinen lakihenkisyyttä.

”Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut”.

Älä pelkää jättää lestadiolaisuutta, mutta älä hylkää Kristusta.

Vierailija
2/2 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti rauhassa asiaa, voit olla mielessä jo päättänyt tehdä ratkaisun mutta kertominen tulee ajallaan ja anna sille aikaa. Ei ole väärin ajella jonkin aikaa kaksilla rattailla. Pääasia on että voit itse hyvin. Olen 30 vuotias ja erosin lestadiolaisuudesta vuosi sitten. Koskaan ei ole liian myöhäistä. Googleta Uut, eli uskontojen uhrien tuki ja katso Youtubesta hakusanalla ”Lestadiolaisuus” videoita. Löytyy vaikka mitä vertaistuesta faktoihin. Tsemppiä, olet rohkea nuori neiti ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan