Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puolison tausta on erilainen kuin sinun ja se näkyy

Vierailija
01.11.2019 |

Heipä hei. Onko teillä puolisoa, jolla on hyvinkin erilaiset lähtökohdat elämälle kuin sinulla? Minulla on mies, jolla on rikkonainen perhetausta, ja traumoja on. Ei siis mitään pieniä tyyliin munvanhemmaterosjne, vaan on sattunut lapsuudessa kaikkea vakavaa, eikä oikein kunnon perhettä edes ole. Tämä näkyy meillä arjessa ja juhlassa, että vetäytyy ja on välillä aika ankara itselleen ja myös lähipiirilleen, myös minulle.

En tiedä, mihin voisin verrata tätä, mutta en pahastu, jos joku vastaa esim. että puolisolla on vamma, tai vaikka että itselläsi on jotain ja puolisollasi onkin se "parempi lähtökohta", kiinnostaa myös kuulla niin päin. Mut jokin pitkäaikainen vaikutus, joka näkyy teidän elämässänne.

Miten suhtaudutte yhteiseen elämäänne? Mikä auttaa teitä hyväksymään asiat ja tekemään elämästä teidän näköistä? Vierestä katselen perheitä, joissa näkyy tasapaino ja lempeys, sellainen joka ei tule meillä oikein toteutumaan. Olen sitä mieltä, että kahden tasapainoisen aikuisen perhe on erilainen kuin rikkonaisten.

Tätä aihetta on vähän hankala selittää, kysykää jos ette ymmärrä mitä haen takaa 🙂

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi