Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tumman riisin ja pastan pisteet

03.06.2006 |

Laihdutin painonvartijoiden pisteiden avulla muutama vuosi sitten ja silloin sai aterialla syödä kahdella pisteellä perunaa niin paljon kuin halusi. Nyt kuulin, että sama pätisi tummaan riisiin ja pastaankin? Pitääkö paikkansa? Helpottaisi kovasti elämää ja olisi vaihtelua ainaiselle perunalle, jos näin olisi!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastaa voi aterialla syödä itse haluamasi määrä; tummaa 3p ja vaaleaa 4p. riisi,riisi-viljaseokset keitettämätön 40g - 2,5p ja keitetty 1,25dl/100g - 2,5p.Näin oli pistehakemistossa.ei ollut mainintaa tummasta riisistä vaan varmaan tarkoitti kaikkia riisiä.sun kannattas hommata jostakin pistehakemisto,siinä on tarkemmin..

Vierailija
2/2 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ostajan opas v.2004-2005, mutta siinä on vain pisteet, mutta ei esim. tuota pastaa 3p. aterialla sääntöä. Samoin perunaahan saa syödä 2p. aterialla haluamansa määrän. Olen vain kuullut että tummaan riisiinkin olisi vastaava sääntö, mutta en ole varma. Mulla on painonvartijoiden cd-romppu, mutta se on jo muutaman vuoden vanha. Eli jos joku tietäis tosta tumman riisin pisteistä aterialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi