Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotiasta poikaa PAHOINPIDELTY PYHÄKOULUSSA, hyvä uskovaiset!!!!!!!!!

Vierailija
01.11.2019 |

Ihan on totta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
2/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kohta taas tulee uutisiin kuinka muutakin seksuaalista hyväksikäyttöä tapahtunut. Voi teitä uskovaisia, olette niin sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, se pahoinpitelijä oli toinen lapsi. ei ymmärtämättömän lapsen teot riipu siitä onko vanhemmat uskovaisia vai ei, ja sen ikäinen lapsi ei tiedä uskosta sen vertaa onko itse uskovainen vai ei. lapset osaavat olla ilkeitä ja julmia lähtökohdista riippumatta.

Vierailija
4/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa tai iltalehdessä oli uutinen.

Vierailija
5/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäkoulun pitäjät eivät ole mitään ammattikasvattajia, eikä sekään mitään takaisi. Eihän päiväkodeissakaan pahoinpitelyjä pystytä estämään...

Vierailija
6/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ken vitsaa säästää se lastaan vihaa" sanotaan Raamatussa. Ei siis "ken tunteiden sanoittamista säästää se lastaan vihaa", vaikka moni naispappi niin nykyään luuleekin.

Vierailija
7/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, se pahoinpitelijä oli toinen lapsi. ei ymmärtämättömän lapsen teot riipu siitä onko vanhemmat uskovaisia vai ei, ja sen ikäinen lapsi ei tiedä uskosta sen vertaa onko itse uskovainen vai ei. lapset osaavat olla ilkeitä ja julmia lähtökohdista riippumatta.

Jos lapsi ei tiedä uskosta, miten tämä on voitu kastaa?

Vierailija
8/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi ei tiedä uskosta, miten tämä on voitu kastaa?

ihan helposti. voidaanhan heidät rokottakin vaikka eivät tiedä lääketieteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi