Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kovin sosiaalinen mies, onko minulla mahdollisuutta naiseen?

Vierailija
01.11.2019 |

Luulen että ei ole, sillä ilmeisesti naiset arvostavat sosiaalisuutta kovastikin. Itse kun en saa mitään irti juttelusta, toki tykkään ilmaista itseäni kirjoittamalla, mutta sellainen tuntikausien juttelu ei ole koskaan napannut. En koe tarvetta "vaihtaa ajatuksia". Haluaisin vain nusutella, en muuta. Mitään maksullisia tsekkimuijia jostain sihteeriopistosta en myöskään halua.

On varmaankin vain hyväksyttävä se, että naista en tule saamaan, ja koska en halua jutellakaan, niin täytyy sitten olla yksin tietokonepelien ja itsensä kanssa? Olen ihan komea että ei siinä mitään.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sosisaalinen = haluaa vain nusutella? Sanoisin että ei ole mahdollisuutta ei-maksulliseen naiseen.

Vierailija
2/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on, siis jos ei ole mitään muita avuja. Eli status, raha, komeus, iso dikki, tai sitten muuten vaan sellaista hyvää luonnetta omaa.

Mutta kyllä minä ainakin saan hyvin naisia, vaikka en ole sosiaalinen. Ei ole ikinä ollut ongelma. Tottakai voisin olla halutumpi jos olisin sosiaalinen, mutta toisaalta tykkään omista oloista. Kyllä sitä naisseuraa kuitenkin saa ihan ilman sosiaalisuuttakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin hyvin introverttina naisena tullut kertomaan, mutta mielenkiinto loppui "vain nusuttelun" kohdalla.

Vierailija
4/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on, siis jos ei ole mitään muita avuja. Eli status, raha, komeus, iso dikki, tai sitten muuten vaan sellaista hyvää luonnetta omaa.

Mutta kyllä minä ainakin saan hyvin naisia, vaikka en ole sosiaalinen. Ei ole ikinä ollut ongelma. Tottakai voisin olla halutumpi jos olisin sosiaalinen, mutta toisaalta tykkään omista oloista. Kyllä sitä naisseuraa kuitenkin saa ihan ilman sosiaalisuuttakin.

Saisitko halutessasi myös pitkän parisuhteen? Oletko ollut sellaisessa?

Vierailija
5/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalisuus ja pelkän seksisuhteen haluaminen ilman ammattilaisen palveluita ei ole mahdollinen yhdistelmä. Epäsosiaalisille ihmisille vakisuhde on kokolailla ainoa vaihtoehto

Vierailija
6/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asetit kysymykseksi saisitko naista kun näköjään haluat vain seksiä. Se on eri asia. Kuka tollasta jaksaa suhteessa.

Vierailija
7/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään naiset, vaan eiköhän aika suuri osa ihmisistä arvosta normaaleja keskustelutaitoja.... Jos siis ei koe tarvetta "vaihtaa ajatuksia", niin voi olla aika vaikeaa olla toisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
8/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös paljon suhtautumisesta ja asenteesta kiinni. Laumassa positiivisuus ja negatiivisuus aina tarttuu muihin ihmisiiin.

Vierailija
9/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko siis ihan oikean parisuhteen? Mistä päin olet? ikä?

Vierailija
10/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös paljon suhtautumisesta ja asenteesta kiinni. Laumassa positiivisuus ja negatiivisuus aina tarttuu muihin ihmisiiin.

Kyllä se peilistä monestii löytyy se totuus enkä puhu ulkonäöstä vaan olemuksesta kaikenkaikkiaan.

Vierailija
11/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään naiset, vaan eiköhän aika suuri osa ihmisistä arvosta normaaleja keskustelutaitoja.... Jos siis ei koe tarvetta "vaihtaa ajatuksia", niin voi olla aika vaikeaa olla toisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Olen kyllä huomannut. Ap

Vierailija
12/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut minkäänlaista parisuhdetta. Paikan ja iän jätän kertomatta. Ap

Vierailija
13/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut minkäänlaista parisuhdetta. Paikan ja iän jätän kertomatta. Ap

Jos haluat pelkästään seksiä joudut kehittämään sosiaalisia taitoja. Ymmärrät varmaan itsekin ettei sen baarin nurkassa nököttävän hiljaisen kaverin luokse kukaan kävele kysymään: "Haluatko nusutella?"

Vierailija
14/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kyselet, jos et halua minkäänlaista parisuhdetta? Reiänkö vain

Vierailija
15/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asiaa harkinneet ja päättäneet, ettei sinulla ole mahdollisuutta naiseen. Suosittelemme hankkimaan Fleshlight on tai vastaavan. Se sopii parhaiten tarpeisiisi.

T. Naiset

Vierailija
16/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex maajoukkuetason pelaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pelkästään seksiä joudut kehittämään sosiaalisia taitoja. Ymmärrät varmaan itsekin ettei sen baarin nurkassa nököttävän hiljaisen kaverin luokse kukaan kävele kysymään: "Haluatko nusutella?"

No, jos totta puhutaan niin en ymmärrä. Ap

Vierailija
17/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä kohtaa kuulu pyrki fwb-suhteeseen eikä parisuhteeseen? Parisuhteet harvemmin toimii ilman kommunikointia. Tai sitten pitää löytää juuri se, joka pitää panemista ainoana tarvittavana kanssakäymisenä parisuhteessa.

Vierailija
18/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisitko halutessasi myös pitkän parisuhteen? Oletko ollut sellaisessa?

Olen ollut. On parisuhteet ollut hyviä juttuja elämässäni.

Tällä hetkellä en juuri hae sellaista. Hyvä olla yksin, enkä kyllä edes ymmärrä kuinka ihmisillä on edes aikaa parisuhteisiin kaiken muun elämän ohella.

Vierailija
19/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä kohtaa kuulu pyrki fwb-suhteeseen eikä parisuhteeseen? Parisuhteet harvemmin toimii ilman kommunikointia. Tai sitten pitää löytää juuri se, joka pitää panemista ainoana tarvittavana kanssakäymisenä parisuhteessa.

Tuo olisi unelma. Ap

Vierailija
20/51 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex maajoukkuetason pelaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos totta puhutaan niin en ymmärrä. Ap

Okei. Tällä älykkyyden tasolla siis olet. Eli vedä vaan käteen niin kuin tähänkin asti, et sä muuta tule saamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä