Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varattu ja kirjauduin tänään treffisivustolle (jatkuu)

Vierailija
01.11.2019 |

Ihan vitsillä, kun sinkkukaveri oli saanut hyviä löytöjä ja ajattelin, että voisihan sieltä edes juttuseuraa löytyä, jos teroittaisi, etten ole mitään muuta luin kaveruutta vailla. Mutta sitten kävikin niin, että ensimmäinen tyyppi, jota monille tuli vastaan, oli kuin unelmieni prinssi, josta olin haaveillut vuosikausia. Mielenkiinnonkohteemme ovat hyvin samankaltaiset ja hän harrastaa asioita, joita minulla ei ollut nuorena mahdollisuutta harrastaa. Ja tykkäyksiä on ollut alle 5 tunnin aikana jo sata. Mutta miehet kai tykkää kaikista jotka tulee vastaan.

Tunnen itseni ääliöksi, kun nyt tiedän tuon miehen olemassaolosta. Mitähän tässä kannattaisi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaus

Vierailija
2/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Itsekin olen varattu mies ja kävin silti treffeillä kivan nainen kanssa. Sellaista vain sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mielenkiinnonkohteet eivät kerro vielä mitään kemiasta tai siitä, millainen parisuhteenne olisi. Toki nykyinenkin parisuhde kuulostaa melko hataralta - ei väliä, vaikka loukkaisi toista tekemällä profiilin deittisivulle "ihan vitsillä", ja toisaalta ette ilmeisesti keskustele juurikaan, kun tarvitset juttuseuraa sinkkumiehistä.

Vierailija
4/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pettäjät asialla. Hyvin menee Suomi, avioerot sen kun lisääntyvät.

Vierailija
5/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee trollilta.

Huonosti nyt lähteneet aiheet vetämään alkuillasta.

Vierailija
6/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikein ole keskusteluyhtyettä kumppanin kanssa. Olen saanut alle 12 tunnin sisällä myös lähemmäs 250 tykkäystä, vaikka olenkin pienellä paikkakunnalla keskellä ei mitään.

En oikein ymmärrä, kun tämä mies pyörittää sukkia jalassa ja tuntuu kuin olisin löytänyt jotakin, mitä tavallaan toivoin ja etsin elämääni kauan sitten. Ap

Vierailija
7/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi unelmiesi tyyppi on joku pelimies joka on hionut profiiliään vuosikausia. Tinderin algorithmit ovat haistaneet nuo unelmamiehet ja näyttävät niitä kaikille naisille ekana päivinä jotta jäisivät koukkuun.

Tinderin algorithmit myös palkitsevat miehiä jotka vedättävät alempitasoisia naisia eivätkä ole tositarkoituksella liikenteessä. Tinderiä itseään kun hyödyttää se että käyttäjät käyttävät sitä mahdollisimman kauan. Tekevät niin että syntyy mahdollisimman vähän pareja mutta käyttäjillä on sellainen fiilis että se oikea on juuri kulman takana.

Vierailija
8/9 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee trollilta.

Huonosti nyt lähteneet aiheet vetämään alkuillasta.

Haiskahtaa just tyypilliseltä moraalimattomalta suomalaiselta naiselta.

Vierailija
9/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juteltu tämän miehen kanssa nyt koko viikonloppu melko tiiviisti ja entistä enemmän mietin, miksi hän ei ole tullut elämääni aikaisemmin... Ap