Minkä takia lähes joka naisella tuntuu olevan Tinderissä syntymäpäiväkuva jossa on ilmapallot jotka kertovat ikäluvun? Niin homogeenistä
Nämä ilmapallot on niin yleistä, että tuntuu siltä että ei taida edes olla mahdollista löytää naista jolla ei ole näitä ilmapallokuvia eli jos on vaikka 25v niin on kakkonen ja vitonen muotoiltuina ilmapalloina kuvissa.
Mitähän yhtä homogeenistä naiset näkevät miehiltä?
Kommentit (4)
Näitä näkee ja paljon. Naiset, onko se etu olla samanlainen kuin kaikki muut? Ette ole uniikkeja lumihiutaleita. Stand out!
No eipä minulla ole ikinä ollut mitään typeriä ikäilmapallokuvia. Enkä satavarmasti ole muiden kopio muiltakaan osin.
Tiedän että tästä joku tunnistaa miekkosen, itse en siis hänestä tykännyt koska hänen "huumorintajunsa" oli niin... En edes keksi mitään adjektiiviä. Umpisurkeaa ja lapsellista? Selitti esittelytekstissään "hassunhauskasti" huumeesta ja ruumispussista.
Mitä hauskaa tuollaisessa on jonkun mielestä? Musta huumori on asia erikseen, tuollainen on vain täyttä p*skaa.
Ai vielä 2019? Itse nähnyt noita viimeksi jollain jenkkiläisellä blogaajalla vuonna 2016. Olivat jo silloin mauttomia. :D
Tällaisesta ilmapallokuvasta en ole kuullutkaan. Ei ollut ainakaan minulla, kun siellä vuosi sitten olin:) Monella miehellä oli kuva kalasta.