Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppa lanseerasi palvelun, jossa asiakkaat veloittavat itse ostamansa tuotteet

Vierailija
31.10.2019 |

Minusta tuo kuulostaa ITSEpalvelulta. Voisin myös perustaa hammaslääkäripalvelun, jossa vastaanotossa jaetaan asiakkaille porat ja pihdit sun muuta ja sitten ei muuta kuin hoitohuoneeseen hoitamaan hampaitaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai vähän sama mitä pankit teki ajat sitte?

Mitä taas vertaukseesi tulee, kaupan kassa ei ole varsinaisesti asiantuntijapalveua

Vierailija
2/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun kassalle ei tartte jonottaa eikä puhua. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat on uutinen aplle? Oletko asunut viidakossa viimeiset viisi vuotta 😄?

Vierailija
4/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita itsepalvelukassoja ollut iät ja ajat.

Itse haluaisin kauppaan sellaisen palvelun, että skannaisin tavarat puhelimella jo ottaessani ne hyllyltä, ja voisin pakata ruoat suoraan reppuun. Ulos lähtiessäni ostokset veloitettaisiin automaagisesti. Ulkomailla näitä jo on, Suomessa ikävä kyllä ei. Turhaa työtä pakata ostoksen koriin, purkaa kassalla ja pakata uudelleen.

Vierailija
5/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kauppaan sellaisen palvelun, että skannaisin tavarat puhelimella jo ottaessani ne hyllyltä, ja voisin pakata ruoat suoraan reppuun. Ulos lähtiessäni ostokset veloitettaisiin automaagisesti. Ulkomailla näitä jo on, Suomessa ikävä kyllä ei. Turhaa työtä pakata ostoksen koriin, purkaa kassalla ja pakata uudelleen.

Voi jessus 🤣🤣🤣 IHAN HIRVEÄN TYÖLÄSTÄ JOO😴

Vierailija
6/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin itsepalvelukassoillekkin liukuhihnaa jolloin tuntuisi tehokkaammalta eikä miltään kyläkaupan kassalta 30 luvulla.

Vierailija
7/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin työllisyys nousuun

typerät lampaat tekee työn kauppiaan ja ketjujen puolesta.

itse haluan ihan ihmisen sinne kassalle

Vierailija
8/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä nyt kokeiluun otettua skanneria käyttäessä ei tosin enää tarvitse kassalla purkaa ostoksia mutta maksu ei tosiaan ole vielä automaattinen.