Onko tämä nyt ihan ok,
kun kumppani jota tapaan, hän ei tykkää, jos kirjoittelen jonkun kaverini tai vertaistuki-ryhmän kanssa "Apissa"?
Minä en mielestäni ole mitään väärää tehnyt.
Tuntuu, että toinen on liiankin mustis persoona.
Kommentit (7)
Kai tuo riippuu siitäkin, missä ja milloin kirjoittelet. - Jos kirjoittelet samalla kun tapaat häntä niin on helpommin ymmärrettävissä helpommin, ettei hän ykkää kirjoittelustasi. - Mutta jos ei ylipäätään pidä siiä, että kirjoittelet, jonkun kaverin tai vertaistukea hakien, niin juokse!
No jos olen esim Apissa joskus jonkun kaverin kanssa muutaman sanasen vaihtanut. Hän saattaa oitis lähettää viestin "kenen kanssa siellä juoruillaan?"
Tai joku hetki toivotin hälle hyvät yöt. Sen jälkeen yksi vert.tukiryhmästä halusi apua. Lähetin muutaman viestin. Jo tuo yksi kyselee perään "mitä täällä apissa vielä roikut" "juuri sanoit hyvät yöt".
Sairaalloisen mustasukkainen. Ei jatkoon!
Laita tietosi pois näkyvistä. Siihen loppuu kyylääminen. Ja sano sen jälkeen tyypille suoraan, että hänen kyyläämisen takia jouduit sen tekemään.
Älä alennu selittelemään ikinä. Hyökkäys on joskus paras puolustus ja nyt sinä voit tehdä sen niin, että tyyppi muistaa asian tästä lähtien aina.
Voit toki myös hieman ärsyttää häntä tänään, ainakin minä tekisin niin. Sen jälkeen laitat selkeän viestin, että et siedä toisten asioihin nokkaansa työntäviä tyyppejä.
Käske sen kyylän tunkea puhelimensa hanuriinsa. Sielläpä sitten soi ja välkkyy.
Ei ole ok.