Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalikysymys TINDER

Vierailija
30.10.2019 |

Peruisitko jo aiemmin sovitut Tinder-treffit, jos kävisi niin, että ihastuisit yllättäen toiseen ihmiseen, mutta uuden jutun toimivuudesta ei tietenkään olisi näin nopeasti tietoa?

Millä veruukkeella peruisit? Tietty samalla menisi mahkut tähän ihan mielenkiintoiselta vaikuttavaan mieheen, mutta joka ainakaan nyt ei kauheasti kiinnosta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
2/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai menet sen ykkös vaihtoehdon kanssa heti treffeille. Ja keksit jonkun pätevältä kuulostavan tekosyyn.

Ei sulla ole ole velvollisuuksia, hoidat homman vaan fiksusti ja tyylikkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perunut ja samassa yhteydessä lopetin kokonaan sen aiemman jutun. En suosittele. Jälkikäteen saatoin vähän katua.

Vierailija
4/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, näin ajattelin itsekin, mutta en millään kehtaisi perua, kun toinen odottaa puheidensa mukaan kovasti.

Vierailija
5/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varamiehiä pitävää naista en halua parisuhteeseen. Välit poikki entisen kanssa tietenkin.

Vierailija
6/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos. Kaveri pohjalla ja sano nähdessä ettet nyt väleistä muuta tahdo

Vierailija
7/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisiko ne ekat treffit vai?

Vierailija
8/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on mielenkiintoinen mies joka ei kiinnosta 🤔

Vierailija
9/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kummankaan kanssa en ole vielä sopinut olevani exclusive, menisin molempien kanssa treffeille ja katsoisin miten asiat siitä sitten etenevät.

Vierailija
10/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Tinder-miehen kanssa kyseessä ekat treffit? Itse olen ollut parikin kertaa tuossa tilanteessa ja olen kertonut suoraan tilanteen Tinder-miehelle. Eli että ehdin tavata toisen ja haluan katsoa kortin kerrallaan ja että sopiiko, jos palaan asiaan myöhemmin, jos se on taas ajankohtainen. Molemmat ottivat asian hyvin ja jopa kehuivat rehellisyydestä. Molempien kanssa päädyin sitten treffeille, kun se toinen juttu kaatui. Toisen kanssa näin noin kuukauden päästä ja toisen kanssa törmäsin uudestaan Tinderissä noin vuoden päästä. Muistimme toisemme ja menimme treffeille ja tapailimmekin jonkin aikaa. Eli kannustan rehellisyyteen! Jos kyseessä Tinder-miehen kanssa on jo toiset tai myöhemmät treffit, on tilanne eri. Tuolloin ehkä suosittelen jatkamaan sen kiinnostavan miehen kanssa ja kertomaan totuuden sille vähemmän kiinnostavalle.

Vierailija
11/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei koskaan tiedä ennenkuin on hieman tapaillut kiinnostavaa ihmistä, johtaako syvempi tutustuminen suurempaan kiinnostukseen vai ei.

Vierailija
12/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en treffailisi jos olen ihastunut johonkin toiseen. En vain koe mitään mielenkiintoa silloin muita kohtaan. Koen sen myös jotenkin toisen huijjaamisena, jos itse en ole ns avoin. Ja olen ollut sinkku nyt monta vuotta, koska olin 3 vuotta ihastunut varattuun mieheen (en siis kertonut tästä edes kenellekkään, yritin vain odottaa sen ohi menemistä itsekseni). Olis kyllä elämä helpompaa jos ei ajattelisi liikaa.

Vierailija
13/13 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sen verran kehittymätömältä, että ehkä olisi paras jättää deittailu siihen kun aikuistut.

Mahdollisesti ihastuksesi toiseen Tinder-tyyppiin, jota et ole ilmeisesti vielä livenä tavannut, on luultavasti samanlaista harhakuvitelmaa kuin toisen deittikaverin mielenkiintoisuus tai mielenkiinnottomuus (mielipiteesihän tästä ei käynyt selväksi).

Koska et ole sitoutunut kumpaankaan, mene tapaamaan heitä vuorotellen. Mieti sitten ensimmäisen tapaamisen jälkeen kriittisesti muuttuiko käsitysesi vai ei ja tee päätös sen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan