Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä paistuu karppaajan grillissä?

Vierailija
02.06.2006 |

t. sinne suuntaan ruokailuaan muuttava :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän voi paistua vaikka mitä! Kesägrillaus on karppaajan taivas! Voi grillata ihania lihoja (tarkista ettei marinointikastikkeessa ole sokeria), makkaroita (tarkista ettei 5% enempää hiilareita), herkkusieniä juustolle täytettynä ja pekoniin käärittynä, lihavartaita kasviksilla ja vaikka mitä muuta. . .

Vierailija
2/17 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta tutustumassa kyseiseen elämäntyyliin ja aika vihreä siinä, mitä saa syödä ja mitä ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vartaita, joissa on kirsikkatomaatteja, herkkusieniä, prinssinakkeja, lihapullia, lihanpaloja, sipulia, paprikaa, kesäkurpitsaa, pekonia

-pihvejä

-grillikylkeä

-täytettyjä herkkusieniä kermasipulijuustomuhennoksella

-täytettyjä paprikoita jauhelihatäytteellä

-muurinpohjalettuja ilman vehnäjauhoja

Vierailija
4/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että vitut välitän mielipiteestäsi ja halveksin " ammattiasi" .

Menehän pyyhkimään ihmisten perseitä, siitähän saat palkkasikin. Buahahahaaahhh!

Vierailija
5/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulin vain kertomaan, että vitut välitän mielipiteestäsi ja halveksin " ammattiasi" .

Menehän pyyhkimään ihmisten perseitä, siitähän saat palkkasikin. Buahahahaaahhh!

Tosin en nyt tee sitä työkseni vaikka sh olenkin, mutta odotan innolla...

Vierailija
6/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannattaa mielummin turvottaa itseään turhilla huonoilla hiilareilla?

ap

Vierailija
7/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sitäpaitsi saanut karppauksesta avun iho-ongelmiin, hormonihäiriöihin, suolistovaivoihin jne. T. toinen, edellistä valistuneempi sh

Vierailija
8/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai onko se sittenkin vaan moukkien, junttien ja sivistymättömien dieetti?

Olet mitä syöt, eli karppaus on näköjään tyhmän hommaa!

Vierailija
9/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...vai onko se sittenkin vaan moukkien, junttien ja sivistymättömien dieetti?

Olet mitä syöt, eli karppaus on näköjään tyhmän hommaa!

Vierailija
10/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. suolistovaivainen tietämätön

Vierailija
11/17 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. hyväkarpit käyttävät kyllä noita hyvälaatuisia hiilareita. Eivät niin paljon kuin suositus on normaaliruokavaliossa, mutta esim. 1-2 viipaletta täysjyväruisleipää, pieni lautasellinen puuroa. Itsehän sen voi valita,että mikä tuntuu sopivalta.

Alkuun pidin tosiaan taukoa noistakin. Nykyään syön niitä välillä, en edes joka päivä. Joskus (harvoin, kun tekee kovasti mieli) saatan syödä pullankin tai muuta vehnää tai perunaa. Ärtynyt suolistovaivani on helpottanut ihan valtavasti. Virallinen ruokavaliosuositus siihen on runsaskuituinen ruokavalio, mutta ei auttanut minua yhtään.

Nyt kun vointi on parempi, saatan tosiaan syödä pullan tai pizzan ilman oireita. Silloin kun vaiva oli pahempi, en voinut syödä juuri mitään. Minulla oli jatkuvasti kovia vatsakipuja, ilmavaivoja, turvotusta, ummetusta/ripulia ja voin tosi huonosti.

Vierailija
12/17 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ärtynyt suolistovaivani on helpottanut ihan valtavasti. Virallinen ruokavaliosuositus siihen on runsaskuituinen ruokavalio, mutta ei auttanut minua yhtään.

Nyt kun vointi on parempi, saatan tosiaan syödä pullan tai pizzan ilman oireita. Silloin kun vaiva oli pahempi, en voinut syödä juuri mitään. Minulla oli jatkuvasti kovia vatsakipuja, ilmavaivoja, turvotusta, ummetusta/ripulia ja voin tosi huonosti.

ap (jotain häikkää minunkin suolistossani, koska jatkuvasti ripuloin :-/

Vierailija
13/17 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muotijuttu joka menee ohi kuten muutkin oudot dieettihömpötykset. Sitten jälkeenpäin puistellaan päätä ja ihmetellään, mitä kaikkea on tullut uskottua. Karppaus on lisäksi todella kallis ja epäeettinen (=lihansyönti, energiankulutus sen kasvatukseen) tapa syödä. Näin minä ajattelen.

Vierailija
14/17 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on lihansyöjä, ei viljapossu.

Sokereita (=hiilihydraatit) ei tarvita MIHINKÄÄN, rasva ja proteiini sen sijaan ovat välttämättömiä.

Lukekaa ja ottakaa hyvät ihmiset selvää asioista, ennen kuin alatte laukoa ajatuksianne totuuksina. Ei kaikki, mitä elintarviketeollisuus meille syöttää totuuksina (vähemmän rasvaa!) todellakaan kannata uskoa.

Teollisuus rahastaa sillä, että ihmiset ostavat ns. kevyttuotteitta (joissa rasva on korvattu sokereilla ja tärkkelyksellä). Tottakai sen takia ne niitä kovasti suosittelevatkin..

Lääkärikunnassa herääminen on jo onneksi alkanut. Menee vielä tovi, ennen kuin kansakin saadaan heräämään.

Minä en jää odottelemaan, vaan jatkan elämääni, jonka laatu on karppaamisen myötä parantunut 110%.

Ja tuolle ekologisten arvojen perään kuuluttavalle sanoisin, että millä perusteella hiilihydraatit ovat sen parempaa ravintoa?? Ja kuka niiden jatkojalostuksella rikastuu.....

Vierailija
15/17 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kommentoija saa ihan vapaasti jatkaa eettistä monikansallisten firmojen paapomista.

Minä syön alkuperäruokaa - kalleudesta sen verran, että ruokalaskut ovat pudonneet kolmanneksen, kun karppaus alkoi. Jää näet ne kalliit herkut kaupan hyllylle ja vatsa täyttyy aidosta oikeasta ruoasta.. sitä kun ei tarvitse syödä määrällisestikään niin paljon kuin " kevytruokaa" ;)

Vierailija
16/17 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: onko karppeja, jotka eivät ole laihtuneet ruokavalion muutoksen myötä? En nimittäin halua laihtua! Nyt muutaman päivän olen välttänyt hiilihydraatteja ja mouruava turpoava mahani on rauhoittunut.

T. erittäin kiinnostunut

Vierailija
17/17 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hiilareita voi syödä n. 100g/päivä eli voi syödä mm. ruisleipää, täysjyväpastaa yms kohtuudella. Myös hedelmiä voi syödä vapaammin.

Ja vaikka paino ei putoa, kiinteytymistä tapahtuu silti! Sitä vastaan tuskin sinullakaan on ;)

Katso aiheesta enemmän www. karppaus. info (laita siellä vaikka hakusanaksi hyväkarppaus)