Syöttäkääs miehet mittanne tälle sivulle
Ja kertokaahan tuloksenne. Täällä palstalla selkeästi pelkkiä provoilijoita kokojensa kanssa
Kommentit (42)
1000 miehestä yhdellä olis suurempi volyymi...
18cm pitkä, ympärys 12,7cm ja pituus levossa 14cm.
Heh, tuhannesta 888 on suurempi. Mutta ei se mitään, näillä mennään :)
Ei niin pitkä (17), mutta paksu (15), joten koko on suuri, vain yhdellä tuhannesta on isompi. Näin ne naisetkin ovat väittäneet. Kukaan ei ole halunnut peppuun toista kertaa vaikka itse en ole edes liikkunut yhtään. Nykyinen kumppani on enemmän kuin tyytyväinen eli halukas aina kun minäkin.
Erektiossa 16.5 cm pitkä, 12.5 cm ympärys. Tuhannesta 138:lla pidempi ja 204:llä paksumpi.
Levossa 8cm ja 10cm ympärys. Tuhannesta 800:lla on pidempi, joka tekee saunailloista joskus vähän kiusallisia.
Lyhin minkä olen itse mitannut on 4cm pitkän fillarilenkin jälkeen kylmässä. Siinä voi sitten ihmetellä kun kalu nelinkertaistuu herätessään. Lepopituus ei tosiaan kerro mitään erektiomitoista, tai ainoastaan sen että erektiossa penis ei varmasti ole pienempi kuin levossa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuhannesta 888 on suurempi. Mutta ei se mitään, näillä mennään :)
Nimenomaan näin. Tosi harva hoito kehtaa kieltäytyä enää siinä vaiheessa kun vaatteet on riisuttu.
erektiossa 14,4 c., ympärys 13 cm
ei ole iso ei, mutta lompakko on paksu ja naisia piisaa
179cm
80kg
Pää on iso
Hartiat normaalit
Kenkä 43
kuinka hölmö voi olla jos ei vieläkään tiedä keskimittaa?!
Pituus 184 cm
Massa 81 kg
Kenkä 46-48
Volyymi ratkaisee, eli pituus ja ympärysmitta yhteensä. Tuhannesta ei yksikään ole suurempi, 2,3 kertaa keskimääräistä isompi volyymi.
Kerran vertasin brityisovuston vastaavaan kyselyyn. Tulos oli sama kuin nyt. Minulla on tuplasti kookkaampi kuin keskivertomiehellä. Tosin paksuuden mittaaminen vain yhdestä kohdasta ei kerro totuutta. Minulla kun on porkkana eli se paksunee juurta kohti ja te...ka on kuin herkkutatti.
Juujuu kirjoitti:
Pituus 184 cm
Massa 81 kg
Kenkä 46-48
Pojat luulee että length, girth ja flaccid ovat pituus, paino ja kengännumero :)
M62 kirjoitti:
Volyymi ratkaisee, eli pituus ja ympärysmitta yhteensä. Tuhannesta ei yksikään ole suurempi, 2,3 kertaa keskimääräistä isompi volyymi.
Ukkiiii!! Ukkii!! Missä sä oot??!? Ootko sä taas siellä tyhmällä vauvasivulla kertomassa miten iso sun pippeli on? Ukkii!!! tuu ny leikkii, jookos?
En oo provoilija ja oon kuulemma 99.62% isompi ku miehet keskimäärin. 1000:n otannalla 4:llä on vielä isompi.
Saatto olla että ympärysmitan arviointi meni alakanttiin, mutta levossa laiton 17.78 ja stondiksessa 21.59.
Ja kyllä, oon 10 lapsen faija (ja 4 isoisä) vaikken oo ku 40+.