Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultasepän liikkeistä ei saa enää näköjään rasiaa mukaan...

Vierailija
30.10.2019 |

Ostin tänään joululahjoja ns. laadukkaasta K. S liikkeestä, ja tyrmistys oli suuri, kun 120e kello ojennettiin ilman rasiaansa, pelkkään kullanväriseen pieneen paperipussiin pakattuna. Samoin 40 euron korvakorut otettiin pois rasiasta, ja laitettiin paperipussiin. Pusseissa ei ollut edes liikkeen tarraa sulkijana, vaan paketeista tuli tunne, että olin ne itse laittanut pussiin kotona. Lahjan saajat varmaan luulevat, että olen ne käytettynäjostain kirpparilta ostanut, kun ei mitään rasiaa edes ole. Hymyilin liikkeessä väkinäisesti, kun myyjä ojensi pussit. En osta enää ikinä mitään kyseisestä liikkeestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, ostat vain ihan oikeasta kunnon liikkeestä ja mikään pakkohan ei ole ostaa jos rasiaa ei ole.

Vierailija
2/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut myyjälle siitä mitään laadukkaassa K.S liikkeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten saanut suutasi auki sanoaksesi, etta haluat sen rasiankin mukaan? Muut asiakkaat ovat saattaneet valittaa nimenomaan niista "turhista rasioista". 

Itse otan kylla aina varsinkin kelloille rasiatkin, sailytan niita niissa rasioissa silloin kun en juuri kyseisia kayta. 

Vierailija
4/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kellosi Keskiseltä niin saat hienon rasian mukana.

Vierailija
5/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit yhdessä liikkeessä josta päättelin saman tapahtuvan joka liikkeessä? En nyt noin vuoteen ole koruja tms ostellut, mutta silloin jopa omaksi piristykseksi ostetut kympin halpishopeakorut annettiin mukaan rasiassa, ja kyse oli marketin yhteydessä olevasta perusketjuliikkeestä.

Vierailija
6/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, mä luulin että taas on löytynyt irtokorvikset miehen tyynyn alta, ja ukko on hätäpäissään selittänyt että on lahja aapeelle. :D

Vierailija
7/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?!! Mikä liike on kyseessä? Ainahan korut laitetaan omiin rasioihinsa ja paketoidaan jopa.

Vierailija
8/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen rasian olisi varmaan saanut muutamalla eurolla mukaan.

Vierailija
9/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mullekin tarjottiin kelloa tyyliin suoraan käteen, mutta sanoin että haluan sen rasian ja sainkin sen.

Et sitten saanut suutasi auki liikkeessä, ja nyt netissä valitat.

Vierailija
10/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut paljon koruja eri liikkeistä, eikä mulle ole ikinä käynyt noin. Sen sijaan ne on aina paketoitu tosi nätisti ja laitettu vasta sitten muovipussiin.

Vierailija
11/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollaiseen hallpistavaraan mitään erikoislaatikkoa saa?

Vierailija
12/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saanut lahjat rasiassa aina pyytämällä.

Rasia saattaa maksaa erikseen joissakin kaupoissa. Eiväthän ne rasiat ole ilmaisia kultasepän liikkeellekään, he ostavat rasiat, joten kaikki laskutetaan nykyisin asiakkaalta.

Ihan sama asia, kun käyt yksityisellä lääkärillä, siellä peritään n. 20 ecua toimistomaksua,

vaikka ilmoittaudut itse.

Vierailija
13/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alennusmyynnistä hyvän kellon, sain kyllä sen rasiassa.

Vierailija
14/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempiin koruihin ei varmaan kuulu rasiaa. Sama juttu kuin halvoissa aurinkolaseissa optikolla. Varmasti olisit saanut pyytämällä mukaan/ostaa rasian. 

Vierailija
15/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 euron kelloja ei ole laadukkaissa liikkeissä edes myynnissä. Ainakin yksi tai kaksi noppaa perään, niin alkaa olemaan jo laatua.

Vierailija
16/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kello maksoi huimat 60 euroa ja siinäkin oli nätti rasia.

Vierailija
17/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sanonut, että haluat rasian myös?!

Pitää osata avata suu jos on asiaa. No seuraavalla kerralla osaat sanoa mitä haluat.

Mä esim. pyydän apteekissakin aina muovipussin lääkkeille vaikka ne yrittää tyrkyttää mulle sellaista pientä paperipussia missä ei ole edes kantokahvoja. Älytöntä sekin. Näkeehän sen silmilläänkin, että mulla ei ole mitään reppua mukana vaan jotenkin ne lääkkeet pitää pystyä kuljettamaan.

Tää on mennyt semmoseksi, että asiakkaan pitää osata itse sanoa mitä haluaa. Myyjät ei enää palvele muuten.

Vierailija
18/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää osata avata suu jos on asiaa. No seuraavalla kerralla osaat sanoa mitä haluat.

Mä esim. pyydän apteekissakin aina muovipussin lääkkeille vaikka ne yrittää tyrkyttää mulle sellaista pientä paperipussia missä ei ole edes kantokahvoja. Älytöntä sekin. Näkeehän sen silmilläänkin, että mulla ei ole mitään reppua mukana vaan jotenkin ne lääkkeet pitää pystyä kuljettamaan.

Tää on mennyt semmoseksi, että asiakkaan pitää osata itse sanoa mitä haluaa. Myyjät ei enää palvele muuten.

Sori mutta nyt on pakko kysya etta eiko sulla ole sormia vai miksi se kantokahvaton paperipussi ei pysy kadessa? 

Vierailija
19/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nyt on pakko kysya etta eiko sulla ole sormia vai miksi se kantokahvaton paperipussi ei pysy kadessa? 

Kysytkö tosissasi vai etkö tiedä mitä hyötyä kantokahvoista on?

Vierailija
20/20 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi vai etkö tiedä mitä hyötyä kantokahvoista on?

Siis...en ma kai sitten ilmeisesti tieda :D Siis voihan sita pussia kantaa katevammin jos on ne kahvat, mutta jos on tyyliin burana ja joku antibioottilevy siella pienessa paperipussissa niin kai sita voi ihan "nappivoimilla" kantaa ilman niita kahvojakin. Siis tyyliin samalla lailla kuin kantaisit vaikka viikattua sanomalehtea? :D 

Eri asia tietty jos on useamman kilon laakkeet ja pitka matka kantaa sita, sormet vasyy? :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi