Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-asiantuntijat: mikä mahtaa vaivata Simon Cowellia?

Vierailija
30.10.2019 |

On perunut 60v-synttärijuhlat, laihtunut ja näyttää jotenkin erilaiselta. Missä vika? Itse sanoo, että laihtumisen syynä on vegaanidietti ja peruminen johtuu työkiireistä. Enlannissa spekuloidaan jollakin vakavalla sairaudella.

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7627473/Simon-Cowell-CANC…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aids aktivoituu

Vierailija
2/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap nyt pääsekään Simonin synttäreille. Käyttäkää aikaanne nyt herranjumala tällaisen paskan sijasta viisaammin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Joku on ehkä vakavasti sairas - otetaan ilo irti toisen vahingosta ja mässäillään vastoinkäymisillä!

Terveisin AV-mamma

Vierailija
4/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen lukuisat "kauneusleikkaukset" on tehny sen hyvin itämaisen näköiseksi. Lisäksi neonvalkoiset laminaattihampaat ja fillerit poskipäissä saa sen näyttämään itämaiselta ja koomiselta. Laihtunut on paljon mutta ainakin itse kehuu että on tyytyväinen siihen.

Vierailija
5/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että on saanut aivoverenvuodon aiemmin, mini stroke. En ole vahingoniloinen hänen tilastaan, mutta muistan kyllä, kuinka on nimitellyt ja arvostellut sekä nauranut ihmisille tv:ssä.

Vierailija
6/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sen lukuisat "kauneusleikkaukset" on tehny sen hyvin itämaisen näköiseksi. Lisäksi neonvalkoiset laminaattihampaat ja fillerit poskipäissä saa sen näyttämään itämaiselta ja koomiselta. Laihtunut on paljon mutta ainakin itse kehuu että on tyytyväinen siihen.

Siinä on toinen Madonna. Eivät sitten millään voi hyväksyä, että vanhuus tulee ja yrittävät epätoivoisesti ripustautua ikuisen nuoruuden harhakuvitelmaan. Kuusikymppisen ihmisen irivikuvia molemmat.

Ja minä itse olen juuri pian 54-vuotias, että en sano tätä millään nuoren ihmisen katsantokannalla. Toisaalta hyvin sääliksi minun käy näitä melkein ikätovereitani, he voisivat olla onnellisia kaikella kerätyllä omaisuudellaan, mutta silti he ovat onnettomia ja haluavat muuttaa itsensä sellaisiksi, mitä olivat joskus 35 vuotta sitten, Mutta aikaa ei voi huijata, oli nimi sitten Madonna tai Simon Cowell. Tai mikään muukaan.

Vierailija
7/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cowell tuomaroi uudessa julkkis X factorissa ja siinä hän näyttää taas ihan normaalilta. Ne kamalat hampaat on vaihdettu eikä hän muutenkaan näytä kovinkaan laihalta ja riutuneelta. Poskissakaan ei ole mainittavasti täytteitä.

Vierailija
8/8 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että on saanut aivoverenvuodon aiemmin, mini stroke. En ole vahingoniloinen hänen tilastaan, mutta muistan kyllä, kuinka on nimitellyt ja arvostellut sekä nauranut ihmisille tv:ssä.

Miksi niin epäilet???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi