Sokerirasituksesta kieltäytyminen raskauden jälkeen?
Onko kukaan kieltäytynyt menemästä. Itsellä oli insuliini hoitoinen ja raskauden jälkeen mittaukset ollut ihan normaalit. En vain haluaisi taas mennä pariksi tunniksi istumaan tk:hon huonon olon kanssa.
Kommentit (4)
Oiskohan sulla jo esidiabetes. Googlaa. Kannattaa kärsiä pari tuntia, voit säästyä sillä monelta lääkärikäynniltä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sulle diabetes vielä puhkea jos nytkin voit pahoin pelkästään paikkallasi istuessa ja raskausaikanakin sokerit heitteli. Kannattaisi mennä. Tietenkin jos oma terveys ei yhtään kiinnosta niin sitten..
Et ole tainnut itse käydä rasituksessa? Aiheuttaa huonoa oloa aika monelle, jolla ei radia olekkaan. Muistathan myös että raskausdiabetes on eriasia kuin diabetes.
Radi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sulle diabetes vielä puhkea jos nytkin voit pahoin pelkästään paikkallasi istuessa ja raskausaikanakin sokerit heitteli. Kannattaisi mennä. Tietenkin jos oma terveys ei yhtään kiinnosta niin sitten..
Et ole tainnut itse käydä rasituksessa? Aiheuttaa huonoa oloa aika monelle, jolla ei radia olekkaan. Muistathan myös että raskausdiabetes on eriasia kuin diabetes.
Raskausdiabetes osoittaa sen, että riski diabetekseen on olemassa. Mulla on ollut diabetes vuodesta 2011. Tuolloin tehtiin monta sokerirasitusta ennen kuin todettiin. Perusarjessa sokerit eivät nouse, joten normaalit sokerit mittaamalla ei ole mikään tae terveydestä.