Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luopukaa astmasta - ilmasto kiittää

Vierailija
30.10.2019 |

Että nyt astmapiipun vaihtoon ja, kuten puhkikulunut klishee kuuluu, ilmasto kiittää.
https://www.bbc.com/news/health-50215011

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee hankkia astma että voi osallistua ilmastotalkoisiin.

Vierailija
2/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hauskin juttu mitä olen vähään aikaan kuullut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos tehdään vain niin, kuin tuossa artikkelissa kehotetaan, eli kysytään lääkäriltä sopisiko itselle "jauhemainen" lääke. Sellaista minäkin olen käyttänyt jo vuosikausia. 

Vierailija
4/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita enää käyttää? Siis kaasullisia. Kysyn tosissani, itsellä ollut kaasuttomina jo 20 v

Vierailija
5/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat asthma lääkkeet on ainakin Englannissa ne spray mallit (lääkkeet potilaalle täällä maksaa NHS, vain reseptit joutuu itse maksamaan apteekissa).  Minä sain taistella yli 5 vuotta että sain takaisin samat jotka minulla oli ennen tänne muuttoa. Lääkärin vaihto 5-6 kerta ja tämä uusin kysyi miksi en käytä niitä ei-spray lääkkeitä, vastasin että kun ei ne aiemmat lääkärit suostuneet kirjoittamaan niitä. Nyt sain ne samat lääkkeet jotka minulla oli ennen tänne muuttoa ja "hätätila" lääkettä tarvitsen ainoastaan kun "parfyymi-rouvat" tai vastaavat "herrat" tulee lähistölle. Tuo artikkeli on juuri UK researchers ja täällä ne tosiaan käyttää enimmin spray malleja.

/valitan jos suomekieleni on huonoa, viimeksi asuin suomessa 1988

Vierailija
6/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitänee tappaa itseni niin voin osallistua ilmastotalkoisiin.

T. Astmaatikko

Vierailija
7/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvimmat asthma lääkkeet on ainakin Englannissa ne spray mallit (lääkkeet potilaalle täällä maksaa NHS, vain reseptit joutuu itse maksamaan apteekissa).  Minä sain taistella yli 5 vuotta että sain takaisin samat jotka minulla oli ennen tänne muuttoa. Lääkärin vaihto 5-6 kerta ja tämä uusin kysyi miksi en käytä niitä ei-spray lääkkeitä, vastasin että kun ei ne aiemmat lääkärit suostuneet kirjoittamaan niitä. Nyt sain ne samat lääkkeet jotka minulla oli ennen tänne muuttoa ja "hätätila" lääkettä tarvitsen ainoastaan kun "parfyymi-rouvat" tai vastaavat "herrat" tulee lähistölle. Tuo artikkeli on juuri UK researchers ja täällä ne tosiaan käyttää enimmin spray malleja.

= kohtauslääke

Vierailija
8/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= kohtauslääke

Kiitos :)  /5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän