Tulipa tosi inhottava olo kaverin viestistä
Tavattiin pikaisesti joku aika sitten ja hän sai toivomansa suppilovahverot ja sanoi haluavansa lisää.
Nyt kun viestitin että mulla olisi hiukan lisää, tämä vastasi ettei liiku täällä päin.
Mikä vastaus toi on?
Juna kulkee 10 minuutissa keskustaan ja minä olisin voinut tuoda sinne päin tai toistepäin.
Ei kelvannut.
Tosi ikävä olo tuli.
Kommentit (8)
Keräätkö myyntiin?
Joku muu varmasti ostaa jos tarjoat tai laitat ilmoituksen.
Vai mikä hommeli tössä oli pointtina? Se että sovitte jotain ja sitten ei mennytkään niin?
Se ei kyllä ole kivaa eikä reilua.
Vierailija kirjoitti:
Tuota..minä en ainakaan kehtaisi pyytää kaveriani tuomaan minulle itse poimimiaan sieniä kotiin, jos hän olisi poiminut minulle niin todellakin hakisin ne kotoa että hänelle ei tulisi enempää vaivaa. Jos hän ei ehdi tänään niin mitä hänen olisi pitänyt vastata?
Eihän se kotiovelle päästä, se on nykyään sellainen.
Yleensä ollaan tavattu töiden jälkeen sopivassa kohtaa.
Tuntuu vaan inhottavalle kun ei viitsi yhtään liikkua tänne päin ja minäkin olisin voinut tulla vastaan.
Mua ei siis halua tavata, sellainen fiilis tulee.
Vierailija kirjoitti:
Keräätkö myyntiin?
Joku muu varmasti ostaa jos tarjoat tai laitat ilmoituksen.
Vai mikä hommeli tössä oli pointtina? Se että sovitte jotain ja sitten ei mennytkään niin?
Se ei kyllä ole kivaa eikä reilua.
Ei olla sovittu nyt mitään kun olikin niin vaikeaa se liikkuminen.
Saan kyllä myytyä tai annettua jollekin, mutta halusin tarjota tutulle kun itse niitä kyseli aikaisemmin.
Onko tää se sama kaveri joka tässä vasta oli pyytänyt sieniä ja sitten ei ollutkaan rahaa ostaa?
On niitä muitakin ihmisii, jotka on kivempii.
No hän ei vissiin nyt ehdi tai halua hakea/ottaa vastaan sieniä.
Ehdotan, että yrität olla miettimättä tätä nyt kummemmin, sienet jollekin toiselle.
Vastaisuudessa selvität sitten haluaako tuttava olla tekemisissä vai ei. Jos ei ota yhteyttä
niin siitäkin voi päätellä asian. Seurustelet muiden kavereiden kanssa.
Tuota..minä en ainakaan kehtaisi pyytää kaveriani tuomaan minulle itse poimimiaan sieniä kotiin, jos hän olisi poiminut minulle niin todellakin hakisin ne kotoa että hänelle ei tulisi enempää vaivaa. Jos hän ei ehdi tänään niin mitä hänen olisi pitänyt vastata?