Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tavallista pyytää kiroamista anteeksi?

Vierailija
29.10.2019 |

Siis että kiroaa ja pyytää sitä anteeksi henkilöltä joka on siinä vieressä ja sattui kuulemaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu. 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä mitään haittaakaan ole jos pyytää anteeksi.

Vierailija
4/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä. Ei valitettavasti ole tavallista.

Vierailija
5/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu. 😑

Äläs nyt. Kiva analysoida pieniä asioita ;)

Vierailija
6/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus on vissiin ihan tuntematon käsite ap:lle.

Vierailija
7/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuus on vissiin ihan tuntematon käsite ap:lle.

Eivät kaikki sitä kuitenkaan tee.

Vierailija
8/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos puhun jonkun kanssa ja sanon vaikka että onpas ollut saatanan raskas työvuoro, niin en pahoittele mitään. Tai jos joku vieressä sattuu kuulemaan kun sanon noin jollekin.

Sen sijaan jos tiputan ostokseni märkään asfalttiin ja appelsiinit kierivät kuin biljardipallot ympäriinsä ja minä kiroan kuin turkkilainen, saatan pyytää anteeksi ohi kävelevältä pikkulapsiperheeltä.

Noin yleisesti uskallan väittää että ei ole kovin tavallista.

Vierailija
9/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun tulee fiilis, että oli ehkä sanavalinta turhaa liiottelua tilanne ja läsnäolijat huomioiden. Ei kuitenkaan läheskään jokaisen kiroamisen yhteydessä.

Vierailija
10/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa joskus pääsee kunnon kirosanarykäisy. Silloin pyydän anteeksi, koska ei se ole ihan kypsää käytöstä.

Vierailija
11/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työntää toisen käden pikkutytön pyllyyn ja toisen käden pikkupojan pyllyyn, niin orgasmi tulee ilman käsiä!

SETÄ SPERMA

Korkki kiinni.

Vierailija
12/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta useampi pyytelee anteeksi kiroiluaan, olen miettinyt johtuuko se siitä etten itse juurikaan päästele suustani moisia. Tulee hiukan kiusaantunut olo kun pyydellään anteeksi, eihän se minun asiani ole jos joku kiroilee.

Vierailija
13/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta useampi pyytelee anteeksi kiroiluaan, olen miettinyt johtuuko se siitä etten itse juurikaan päästele suustani moisia. Tulee hiukan kiusaantunut olo kun pyydellään anteeksi, eihän se minun asiani ole jos joku kiroilee.

Tätä mä just mietin. Että näkeekö henkilö mut jotenkin viattomana kun koki tarpeelliseksi :D mutta voi tosiaan olla myös että vaan kohteliaisuutta.

Vierailija
14/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta. Jos on naisseuraa niin kannattaa ehdottomasti pyytää anteeksi, antaa hienon ja kohteliaan vaikutelman. Naisilla on herkät korvat, joissa roikkuu ornamentteja. 

Vierailija
15/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just mietin. Että näkeekö henkilö mut jotenkin viattomana kun koki tarpeelliseksi :D mutta voi tosiaan olla myös että vaan kohteliaisuutta.

Mulla on uskonnollinen vakaumus itselläni, ja joskus törmää tähän että sen tietävät ihmiset kovasti pahoittelevat kielenkäyttöään. En kuitenkaan pidä mitenkään tarpeellisena että ihmisten tarvisi puhua jotenkin erilaisesti mun seurassa enkä ihmeemmin kärsi kiroilun kuulemisesta, joten pahoittelusta tulee vähän jännä olo. Että kokevatko ihmiset ettei mun seurassani voisi olla "tavallisesti".

Vierailija
16/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seurasta. Jos on naisseuraa niin kannattaa ehdottomasti pyytää anteeksi, antaa hienon ja kohteliaan vaikutelman. Naisilla on herkät korvat, joissa roikkuu ornamentteja. 

Kävelin siitä vaan ohi, mutta joo. Kyseessä ns. ”Pomo”.

Vierailija
17/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kiroileminen on niin moukkamaista kuin olla ja voi. Joskus kuitenkin voi tulla voimasana mutta pahoittelen heti.

Vierailija
18/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on uskonnollinen vakaumus itselläni, ja joskus törmää tähän että sen tietävät ihmiset kovasti pahoittelevat kielenkäyttöään. En kuitenkaan pidä mitenkään tarpeellisena että ihmisten tarvisi puhua jotenkin erilaisesti mun seurassa enkä ihmeemmin kärsi kiroilun kuulemisesta, joten pahoittelusta tulee vähän jännä olo. Että kokevatko ihmiset ettei mun seurassani voisi olla "tavallisesti".

No luultavasti se on vain hyvä asia. Kunnioittavat todennäköisesti sinua kun vaivautuvat pahoittelemaan. Joku voisi olla välittämättä paskan vertaa?

Vierailija
19/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/20 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyytäny jos oon lipsauttanu liian rumasti lasten läsnäollessa.