mitä miehet ajattelee työttömistä?
haluaisin alkaa tapailemaan miehiä, mutta olen tavallaan työtön, tai oikeammin minulla on hyvin vähän töitä. mitä miehet tuumaa siitä? n 22 v
Kommentit (26)
Erittäin hyvä juttu, että kaikki eivät alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.
M
Toisin kuin eka vastaaja, minä en ole trolli. Minä olen 38-vuotias mies ja muistan työttömyyden stressaavampana elämänvaiheena kuin työelämän. Tunnen myötätuntoa työtöntä kohtaan, etenkin jos hän haluaisi työllistyä. Elämänasenteenani on: ihmisiähän tässä ollaan kaikki.
Tästä ap:tä vanhemman näkövinkkelistä katsoen tekisi myös mieli lohduttaa ja rohkaista samaan aikaan: olet hurjan nuori, nuorempi kuin ehkä tajuatkaan: jos työllistyisit tänään, sinulla olisi työelämää edessäsi kaksi kertaa niin paljon kuin elämää tähän asti. Älä menetä toivoasi vielä minkään suhteen!
Ei ole tuossa iässä vielä paha, jos on kuitenkin opiskeluja/suunnitelmia tulevaisuuden varalle.
Ei taida kuitenkaan kelvata työtön mies sulle?
Ei haittaa yhtään.
Saanko puhelinnumeron?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kuitenkaan kelvata työtön mies sulle?
nyt ei ollutkaan kyse siitä kelpaako työtön mies naiselle, vaan kelpaako työtön nainen miehelle
kelpaa jos naisella on upea kroppa semmoisilla d-kupin rinnoilla varustettuna
Eipä niitä halutumpia yleensä työttömänä saa. :/
Jos on työtön koska työnteko ei kiinnosta, niin iso turn-off, mutta jos on työtön mutta etsii aktiivisesti töitä, niin ei haittaa.
Miehille kelpaa kuka tahansa nainen, jos nainen ei ole merkittävästi ylipainoinen. Ja lisäksi on läskifetisistit.
Nauti etuoikeutetusta asemastasi!
Vierailija kirjoitti:
Miehille kelpaa kuka tahansa nainen, jos nainen ei ole merkittävästi ylipainoinen. Ja lisäksi on läskifetisistit.
Nauti etuoikeutetusta asemastasi!
en ole läski fetisisti, mutta saa sitä taikinaa vähän olla. muotilehtien anorektikot on väärä kauneusihanne
aiemmin kauniina pidettiin lievästi lihavaa, ei toki super-lihava ole koskaan ollut muodisssa
mutta semmonen sopivasti pyöreä
muotilehtien luuviuluja ja anorektikkoja ei pidä kauneimpina, vaikka on heilläkin monesti kauniit kasvonpiirteet yms
Minua ei haittaa naisen työttömyys. Olen itsekin työtön. Olisit vain ehkä vähän liian nuori minulle.
M30
Hyvin moni on työtön jossain vaiheessa.
Ap, haittaako sinua miehen työttömyys?
En ole kiinnostunut kuin omasta ja läheisteni elämästä.
Assburger kirjoitti:
Hyvin moni on työtön jossain vaiheessa.
ja hyvin moni työtön on assburger
Kyllähän joku pitkäaikaistyötön on aika turn off. Akateemista ja työllistä sinkkumimmiä on kuitenkin joka oksalla.
Zknz kirjoitti:
Kyllähän joku pitkäaikaistyötön on aika turn off. Akateemista ja työllistä sinkkumimmiä on kuitenkin joka oksalla.
Kaikki eivät tosin ole ahneita ja itsekkäitä rahahúoria, jotka laskevat muiden arvon rahassa, vaikka sä oletkin sellainen.
22v työtön kertoo jo siitä ettei hirveästi ole TYÖHALUJA, joten hyvin köyhää loppuelämää sinulle ellet ole opiskelija.
minä olen mies, 43v, ammatiltani opettaja
pidän työttömiä alempiarvoisina ihmisinä