Täh? 182 cm pitkä nainen sanoo, että hänen pituutensa on useammin ongelma pitkille ja keskipituisille miehille kuin lyhyille miehille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/182-senttinen-birgitta-ja-keskivert…
"Birgitta on kokenut pituutensa olevan yleisimmin ongelma pitkille miehille
– Tuntuu siltä, että erityisesti itseni mittaisille miehille, eli 180–190 senttisille miehille, pituuteni on ongelma. He ovat tottuneet olemaan pitkiä, mutta minä olenkin samalla tasolla. Ihan niin kuin se söisi heidän miehisyyttään. Olen nainen ja vastapuoli on mies: minun kanssani voi tehdä ihan samoja asioita kuin 160-senttisen naisen kanssa. Minutkin voi ottaa kainaloon leffaa katsoessa."
Nyt en ymmärrä. Avaisitteko vähän tätä naiset?
Kommentit (15)
Ihmettelin ihan samaa kun luin jutun. En ymmärrä minäkään. Kyllä minun pituuteni on aina ollut enemmän ongelma 170-senttiselle miehelle kuin 190-senttiselle.
T.179cm
No samahan se on miehen pituuden osalta naisillakin. Usein miehen lyhyempi pituus on enemmän ongelma lyhyille ja keskipituisille naisille kuin pitkille naisille.
Miksi naisten pitäisi tätä avata? Eikä niiden miesten jotka ovat ilmaisseet asian olevan ongelma.
Mut jätti 195 cm mies, koska olen liian pitkä. Tapailemani 185-188 cm tyyppi valitti aina, jos laitoin ballerinoja korkeammat korot. Aviomiehelleni 175 cm ei ongelmaa, vaikka löisin mitkä korot jalkaan. Olen 171 cm :D
Olen 174 cm pitkä ja minun pituuteni on ollut ongelma huonosti koulutetuille miehille, jotka ovat duunaritaustaisia. Mistä tämä johtuu? 😅
Kukaan ei voi pituudelleen mitään....Se kenen itsetunto kestää mitäkin ja kenen kanssa on heidän asiansa. Sietääväthän kumppanitkin puolisonsa idioottimaisuuttakin, ja silti ollaan yhdessä. Ehkä siinä vaan täydennetään toisiaan, menejatiedä....
Vierailija kirjoitti:
Mut jätti 195 cm mies, koska olen liian pitkä. Tapailemani 185-188 cm tyyppi valitti aina, jos laitoin ballerinoja korkeammat korot. Aviomiehelleni 175 cm ei ongelmaa, vaikka löisin mitkä korot jalkaan. Olen 171 cm :D
Olet kyllä tavannut erikoisia miehiä. Varsinkin tuolla 195 cm miehellä on kyllä vääristynyt pituuskuva tai sitten vain kiinnostunut lyhyistä naisista, koska sinä et ole kyllä pitkä millään mittapuulla vaan ihan keskimittainen
Miksi naisten pitäisi avata näiden miesten ajattelua jotenkin?
Minä olen 297 cm pitkä nainen ja pituuteni ei ole koskaan ollut ongelma kenellekään.
Jotkut miehet kokevat samanmittaiset naiset uhkaavina, lyhyille pitkä nainen ei ole ongelma, mutta pidemmille miehille saman pituinen nainen on. Itse pitkänä naisena koen pituuteni aika voimaannuttavana, on kiva olla yhtä pitkä suurimman osan miesten kanssa. Mutta tosiaan, jotkut miehet eivät osaa asiaan suhtautua, vaan kokevat asian uhkaavana.
Olen 180cm pitkä nainen ja olen tapaillut aika monta 175-190 cm pitkiä miehiä, kenellekkään pituuteni ei ole ollut ongelma eikä siitä useimmiten ole edes puhuttu. Olen ilmeisesti ollut todella onnekas?
Vierailija kirjoitti:
Olen 180cm pitkä nainen ja olen tapaillut aika monta 175-190 cm pitkiä miehiä, kenellekkään pituuteni ei ole ollut ongelma eikä siitä useimmiten ole edes puhuttu. Olen ilmeisesti ollut todella onnekas?
Olet varmaan myös vähän kevytrakenteisempi kuin jutun nainen. Luulisin, että miehille naisen pituus ei niinkään ole ongelma vaan koko. Kuten naisetkin yleensä haluavat itseään voimakkaamman miehen, miehet haluavat itseään siromman naisen.
Ei yli 180 senttinen nainen ole minulle ongelma, mutta en pidä häntä viehättävänä.
Ihan loogista. Lyhyt mies on joutunut kasvattamaan itselleen itsetunnon, jossa hänen miehisyytensä ei ole riippuvainen pituudesta. (Omasta eikä naisen.) Pitkä mies voi puolestaan yrittää elää elämäänsä ripustaen miehuutensa itsetuntoon. Täysin loogista siis, että lyhyistä miehistä löytyy enemmän miehiä, joille pituusero ei ole merkitsevää.
(Tietenkin sekä lyhyistä ja pitkistä löytyy molempia ihmistyyppejä, mutta lyhyys pakottaa ratkaisemaan asian mielessään jotenkin, jota pitkät eivät joudu välttämättä miettimään ollenkaan.)
Multa menee nyt ohi. Itse olen 183 cm pitkä. Kerran yksi poika tokaisi että olisin muuten täydellinen tyttöystävä, mutta olen liian pitkä. No en minä kehdannut hänelle sanoa, että en itse valitettavasti lyhyemmistä kumppaneista niin välitä.