Työttömälle laina
Onko kukaan saanut työttömänä mistään lainaa 1000 €? Jäin kuukausi sitten työttömäksi ja uutta työpaikkaa ei ole löytynyt. Laskuja olisi mitkä pitää maksaa. Yritin netistä katsoa eri joustoluottoja mutta hakemukset hylättiin. Ikää on 21 joten ei varmaan monesta pankista saa lainaa? En todellakaan halua että luottotietoni menevät tuollaisen summan takia.
Kommentit (17)
Vanhemmat, isovanhemmat, sisko, veli...
Vierailija kirjoitti:
Kysy saatko laskuihin lisäaikaa.
Niin varmaan täytyy tehdä vaikka se vaan siirtää ongelmaa myöhemmäksi. Kamala stressi tästä tilanteesta, mielummin hoitaisin heti alta pois..
Jos on luottotiedot kunnossa niin saa työtönkin lainaa monestakin paikasta, ei nämä luoton antaja kysele tuloja. paljon hyviä pakkoja löytyy esim. https://lainapalvelu.blogspot.com
Sugardaddy, ei tarvitse maksaa takaisin eli siirtää ongelmaa.
Maria_123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan täytyy tehdä vaikka se vaan siirtää ongelmaa myöhemmäksi. Kamala stressi tästä tilanteesta, mielummin hoitaisin heti alta pois..
Miten se eroaa lainan ottamisesta? Maksaa ne pitää kuitenkin.
Maria_123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh..se summa on kyllä silti maksettava myöhemmin ja korkoineen vielä, vaikka lainan saisitkin. Eikö muka lainanmaksu aiheuttaisi sulle sitten stressiä?
Satasella lainaa ...
Jos mä sen lainan vaan ..
Sinccis
Onko sulla oikeasti tonnilla laskuja, etkä ole varautunut mitenkään ?
Vai miten ?
Sinccis
Tuota onko sulla nyt kuitenkin tuloja? Lainaa ehdottomasti joltakin läheiseltä tai useammlitakin, jos vaan millään pystyt. Ei tarvitse maksaa korkeita korkoja. Lähetä s.postia noihin yrityksiin mistä laskut on ja siirrä eräpäivää. Vuokrananantajankin kanssa voi neuvotella vuokran maksamisesta myöhässä. He kyllä tulee asioissa vastaan.
POP Pankeissa ainakin mainostetaan vakuudetonta pikalainaa, jonka saa tilille nettipankissa 3000-20 000€. OP ryhmässä ei tietääkseni saa lainaa, jos ei ole töissä
Suosittelisin lainaamaan joltain läheiseltä, tai läheisiltä rahaa. Tonni on kuitenkin aika iso summa yhdeltä henkilöltä lainata. Itse löysin Tuntitilin avulla lainan, vaikka olin työttömänä. Mutta en tiedä saako tänä päivänä, kun lainansaanti tuntuu tiukentuneen.
Kolmas vaihtoehto on panttilainaamo, olisiko sinulla jotain pantattavaa?
Maria_123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän stressin kannattaa ensin kysyä laskuttajilta lisäaikaa tai maksujärjestelyä, se usein helpottaa heti vaikka siirtäisikin ongelmaa. Jos sekään ei riitä ja joudut miettimään lainaa, vertaile tarjouksia ja katso vaihtoehtoja vaikka https://yrityslainaamo.fi niin saa nopean käsityksen mitä on tarjolla. Ja jos pystyt, kysy apua läheisiltä pienikin tuki voi laskea stressiä.
Maria_123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas lapsi, niinhän se lainakin tekisi. Siis siirtäisi ongelma myöhemmäksi. Sekin pitää maksaa takaisin korkoineen.
Olen työtön. Jos rahat on loppu niin soitan kaikille ja kysyn pimeitä töitä. Tai sitten kalastan ja myyn kalaa koska kaikki tuttuni ostavat kalaa. Kyllä minä viikossa pari sataa olen tienannut kalastamalla ja kalaa myymällä. Rahaa olen saanut säästöökin viitisen tonnia sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön. Jos rahat on loppu niin soitan kaikille ja kysyn pimeitä töitä. Tai sitten kalastan ja myyn kalaa koska kaikki tuttuni ostavat kalaa. Kyllä minä viikossa pari sataa olen tienannut kalastamalla ja kalaa myymällä. Rahaa olen saanut säästöökin viitisen tonnia sen takia.
eli olet rikollinen tukihuijari ja veronkiertäjä ja voitpa rikkoa myös kalastuslakia riippuen siitä mistä pyydät. Eli suorastaan taparikkollinen ja tukiloinen.