Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitatko somessa jonkun henkilön liikkeistä?

Vierailija
29.10.2019 |

Ihmettelen miten yksi mies aina löytää minut enkä keksi enää muuta kuin että kuvaani on jaettu ja minut tunnistetaan ja tälle miehelle ilmoitetaan missä olen. Minulle tuntematon mies siis seuraa minua aiheuttaakseen minulle ahdistusta. Sinä kuka autat häntä miten oikeutat tekosi itsellesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? Miksi se mies ei itse voi olla se sun stalkkeri, ihan yksin. Tai sitten sinulla laukkaa järjestään mielenkuvitus liian vilkkaana.

Vierailija
2/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten hän voi aina tietää missä olen? Jos en liiku säännöllisesti tietyissä paikoissa tiettyyn aikaan niin odota vaan kyllä hän ilmestyy sinne missä olen. Ja voi kun olisikin vain mielikuvitusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi, tai maailman pienin paikkakunta.

Vierailija
4/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten someringitkö on täysin mahdoton ajatus? Jotkut eivät vain ajattele mitä niistä voi seurata.

Vierailija
5/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäsi gps. Kännykkääsi seurataan, hän on ehkä hakkeroinut gmail-tilisi. Google maps tallentaa paikat jossa käyt, ellet kytke pois päältä. Älä usko ihmisiä, jotka epäilevät mielenterveyttäsi. Et kuvittele. Ihmisen seuraaminen on helppoa kun tietää keinot.

Vierailija
6/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassakin näen hyvin usein samoja henkilöitä, joskus useastikin saman päivän aikana.

Veikkaisin, että eivät varmana minua stalkkaa.

Eli ole huoleti siellä Porvoossa, eihän siellä voi edes kullia heilauttaa ilman että se osuu johonkin jonka suussa se on jo ollut...

Vierailija
7/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole gmail tiliä eikä sometilejä mutta kiitos kun uskot!

Hei ukko 37 seuraako ne sinua ja pyrkii joskus turhankin lähelle?

Vierailija
8/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole sometiliä, mutta kuvaasi on jaettu? Joku ottanut sinusta kuvan missä olet? Mistä tämä ihminen tietäisi missä olet? Kuulostaa valitettavasti epäuskottavalta. Kännykän seuraaminen on uskottavaa, se että useampi ihminen seurailisi sinua ei.

Vierailija
9/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että mies ehkä jakanut joskus kuvaani kavereilleen jotka sitten minut nähdessään ilmoittavat hänelle missä olen. Tiedän että hän kerran ainakin kuvasi minua.

Miten saan kännykkäni tarkistettua? Siinä ei ole edes nettiä joten miten sitä pystyy seurata?

Vierailija
10/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kännykkä kotiin jos mahdollista vaikka viikoksi ja katso seurataanko sinua yhä. Onko sinulla työkännykkää, jossa netti? Läppäri, jota kannat mukanasi? Älykello? Kännykkä, jossa ei ole nettiä ottaa myös yhteyttä tukiasemien siellä missä liikut. Gps.

Vierailija
11/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läppäriä eikä muuta mahdollisuutta kuin oma puhelin. Täytyy testata ja jättää se kotiin. Kiitos!

Vierailija
12/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei tällaisiakaan ongelmia ollut.

Vierailija
13/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on ollut mutta valitettavasti me naiset emme uskalla helpolla sanoa että tuo tuossa ahdistelee.

Vierailija
14/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en käytä somea enkä tule koskaan käyttämään. Siis sellaista minne pitää omat yksityistiedot tunkea.

Vierailija
15/15 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole somessa osin tämän miehen takia mutta tuskin olisin muutenkaan. Tämä on ihan live-stalkkeri.