P. Räsänen ja eroakirkosta-sivusto
Kiitos Päivi. Taas saadaan piikki tilastoihin. Tosin 2010 vuoden homoillan kaltaista eroaaltoa tuskin koskaan tullaan lyömään.
Kommentit (21)
Kaikki nyt joukolla kirkosta eroomaan, kirkosta eroomaan, kirkosta eroomaan...
Hauskinta asiassa on, että Päivi Räsänen itse uhkailee koko ajan kirkkoa erollaan, jos kirkon linja ei muutu homofobisempaan suuntaan. 😂
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Hauskinta asiassa on, että Päivi Räsänen itse uhkailee koko ajan kirkkoa erollaan, jos kirkon linja ei muutu homofobisempaan suuntaan. 😂
Hyvä hyvä
Siis ei voi olla totta. Onks toi räsäsen pitämä sivusto?
Erosin kirkosta, kun siellä ei vihitä polygamisia suhteita. Haluaisi mennä naimisiin kolmen thainaisen kanssa.
Aitoa rakkautta. Kirkko on ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Etkö ole ennen kuullut eroa kirkosta -sivustosta? Itse erosin sen kautta varmaan 13 vuotta sitten.
Erosin kirkosta, kun siellä lauletaan suvivirttä, ja sehän on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Etkö ole ennen kuullut eroa kirkosta -sivustosta? Itse erosin sen kautta varmaan 13 vuotta sitten.
Toivottavasti olet levittänyt kyseisen sivuston ilosanomaa heräämisesi jälkeen.
Martin Scheinin porukka pitää toista eroa kirkosta sivua.
Vierailija kirjoitti:
Martin Scheinin porukka pitää toista eroa kirkosta sivua.
Link or it didn't happen.
Erosin kirkosta koska siellä juodaan maitoa.
Kaikki on politiikkaa, identiteettipolitiikkaa, poliittista korrektiutta ja intersektionaalista sortoa.
Minä en tajua, miksi ihmiset eroavat kirkosta Räsäsen vuoksi? Eihän Räsäsellä ja kirkolla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Räsänen on sanonut itse pohtineensa eroavansa kirkosta. Jos hän sen tekee, niin sittenkö te kaikki liitytte kirkkoon takaisin?
Päivi Räsänen on tärkeä henkilö yhteiskunnalle, sillä aina kun hän avaa leipäluukkunsa niin kirkosta eroaa rynnäköllä ihmisiä ja tämä on vain ja ainoastaan hyvä asia. Antakaa Päivin käyskennellä rauhassa! <3
En ymmärrä tätä ilmiötä.
Mitä te eroakirkosta-tyypit saatte tästä? Maksetaanko teille tästä? Oletteko saatananpalvojia tai muuten kirkkoa vastaan?
Itse kuulun kirkkoon ja olen kristitty, mutta en kulje kärttämässä ihmisiltä että liity kirkkoon, liity kirkkoon. Ei minua kiinnosta kuuluuko joku kirkkoon.
No, erotkoon ken haluaa. Outoa touhua vaan.
Päivi Räsänen arvostelee kirkkoa liian homomyönteiseksi.
Ihmiset eroavat kirkosta, koska Päivi Räsänen on siellä.
No, pian tämä asetelma poistuu, kun kaikki Räsäset ja muut tiukempien suuntien ihmiset häipyvät. Monet ovat uhonneet jo pitkään, että lähtevät. Uskon että kansanlähetys perustaa vielä oman kirkon, jossa Raamattua noudatetaan viimeisen päälle. Varmaan Räsänen liittyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Erosin kirkosta, kun siellä ei vihitä polygamisia suhteita. Haluaisi mennä naimisiin kolmen thainaisen kanssa.
Aitoa rakkautta. Kirkko on ahdasmielinen.
En tiennytkään, että myös sinä Frederik olet av-mamma. Sen verran voin paljastaa, jos et siis itse ole ymmärtänyt, niin yksi niistä naisista on ladyboy ja yksi taas reilusti alaikäinen.
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Kirkko onkin varmaan tosi innostunut miellyttämään juuri Päivi Räsästä, eikä sitä suurinta osaa ihmisistä, joka puolustaa sateenkaariväkeä. Räsäsen tyyppiset ihmiset uskovat olevansa niitä Oikeita Uskovia, ja kun he lähtevät kirkosta ovet paukkuen, Jumala seuraa mukana ja luterilainen kirkko vajoaa suoraan helvettiin.
Eräänlaista itsekeskeisyyttä tämä vaatii, vaikka miten väitettäisiin että tämä tulee kaikki Raamatusta. Nöyrempi uskova myöntäisi, ettei voi puhua Jumalan nimissä.
Voiko papilla olla intiaanipäähine jos se haisee jointille?
Ja jos joku ei löydä googlaamalla tuolle sivulle, niin tadaa:
https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake