Siis eikö instagramia saa enää vaan "selailla" ilman, että itse rekisteröityy käyttäjäksi?
Monta päivää jo selatessa näyttöön ilmestyy muutaman sekunnin välein sisäänkirjautumispalkki. Ja sitä ei saa rastistakaan pois. Kuvia ei voi selata kun tuo palkki ilmestyy jatkuvasti tielle.
Pitää kai joku valeprofiili tehdä.
Kommentit (10)
Eipä ole täällä saanut moneen vuoteen.
Sinccis
Siis sovelluksessako? Selaimen kautta pystyy ainakin katsoa kuvia ja kommentit näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Siis sovelluksessako? Selaimen kautta pystyy ainakin katsoa kuvia ja kommentit näkyy.
Eipä ole täällä näkynyt moneen vuoteen selaimella.
Vuosia sitten jo estetty.
Sinccis
Mutta tämä maailma onkin keinotekoinen ..
Mitä vuotta sä elät ap?
Kun osa näistä ketjuista on 10 vuotta vanhoja.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ok. Mä kyllä pystyn katselemaan selaimen kautta sekä kirjautuneena (olen omalla tietokoneellani kirjautunut Instagramiin) että kirjautumatta (työtietokoneellani en ole kirjautunut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ok. Mä kyllä pystyn katselemaan selaimen kautta sekä kirjautuneena (olen omalla tietokoneellani kirjautunut Instagramiin) että kirjautumatta (työtietokoneellani en ole kirjautunut).
No me voidaan "elää" eri vuodessa. Sulle on laitettu tässä eri asetukset jne..
Eihän tässä maailmassa ole kuin, veikkaisin 30-50 oikeata ihmistä. Muut ovat vain rekvisiittaa ..
Robotteja.
Sinccis
Ei pysty katsomaan selaimellakaan enää. Kirjautumisikkuna tulee päälle melkein heti.
No mikä on ongelma? Keksii jonkun tunnistamattoman käyttäjänimen, luo tunnuksen ja laittaa sen yksityiseksi eikä hyväksy seuraajia. Sitten voi selailla.
Näin on, mutta onneksi instaan voi rekkautua nimimerkillä ja laittaa profiililnsa yksityiseksi. Itsekin olen ollut näin siellä vuosia, postaamatta yhtäkään kuvaa koskaan. Saa rauhassa selailla ja seurata muita, eikä kukaan edes tiedä että olen instassa koska en ole omalla nimelläni vaan nimimerkillä joka ei mitenkään viittaa minuun.
Sama juttu :/
Ennen kirjautumatta näki kuvien kommentitkin, nyt vain kaksi viimeisintä.