Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kannatan pysyvää talviaikaa

Vierailija
27.10.2019 |

Alkuperäinen aika.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan kääntelyä. Kyllä taas otti päähän, kun neljältä jo ihan pilkkopimeää. Jos joutuisi syksyllä ja keväällä tätä samaa pimeyttä sietämään, niin ei kiitos .

Talvella pimeys on ok, mutta ei keväällä/sykdyllä.

Vierailija
2/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan kellojen siirtelyä, ei se oikeasti ole niin iso asia.

Ja tuo "alkuperäinen aika" nyt pn ihan huono perustelu. Alunperin ihmiset ovat asuneet luolissa, ei se alkuperäisyyttä pelkästään tee asiasta millään tavalla parempaa. Onhan tuolle talviajalle olemassa joitain järkeviäkin perusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan pysyvää talviaikaan, mutta samalla haluaisin, että yleistä vuorokausirytmiä aikaistettaisiin parisen tuntia. Normaali 8 tunnin työpäivä voisi olla 6-14. Kaupat aukeaisivat kuudelta.

Talviajasta pidän, sillä päivän pimein ja valoisin aika sijoittuu klo. kahteentoista. Kauniin symmetristä kuin joku 1.

Toisaalta pidän ihanan tunnelmallisista pimeistä aamuista ja kirkkaana loistavasta lumihangesta työpäivän jälkeen.

Vierailija
4/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kesäaika. Enemmän valoa tarvitsee iltapäivällä.

Vierailija
5/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä valoa kerjäävät voisivat muuttaa kaupunkiin jossa on katuvalot tai sitten ostaa itselleen taskulampun.

Vierailija
6/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIhaatte siis kesää kun haluatte ikuisen talven? Kellonajoista jos puhutaan niin silloin kyseessä on normaaliaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi