Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helppoa (mikro)pettäminen on nykyään!

Vierailija
27.10.2019 |

Olen huolissani mihin tämä vielä menee. Täällä on ollut viime päivinä ketjuja siitä kuinka mies tykkäilee instassa vieraiden naisten kuvista, kehuvat heitä jne.

Siis ajatelkaa kuinka helppoa pettäminen on. Tai vaikka flirttailu. Instan kautta voit lähettää viestejä ihan oudoillekin miehille/naisille.

Itselleni tulee usein viestipyyntöjä oudoilta miehiltä vaikka profiilini on yksityinen.

Kuinkahan monta parisuhdetta some vielä tulee rikkomaan. Se on paljon!
Huolestuttavaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropetän usein vaimoani sylimikrolla.

Vierailija
2/5 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen miehen kanssa joka harrastaa tuota vieraiden naisten kuvien tykkäilyä ja jopa kommentointia.

Olen sanonut asiasta. Voi olla ettei muuta käytöstään.

Olen alkanut inhota koko instagramia ja postinkin sen väliaikaisesti että jaksan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet todella uskomattoman typerä. Meinaatko, että miehen saa pidettyä itsellään tiukalla vahtimisella ja vakoilemalla. Luulemalla ja kieltämällä ihan kaiken, missä on mahdollisuus edes nähdä naisten kuvia. Mikropettäminen, täydellistä itseluottamuksen puutetta. Kukaan ei halua olla kyylääjän ja omistushaluisen kanssa, Lähtee kun on lähteäkseen. Lattiaan kiinni naulaaminen ei silloin auta. Pelkät kengät jää, käyttäjä vapautti itsensä, sinusta.

Vierailija
4/5 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet todella uskomattoman typerä. Meinaatko, että miehen saa pidettyä itsellään tiukalla vahtimisella ja vakoilemalla. Luulemalla ja kieltämällä ihan kaiken, missä on mahdollisuus edes nähdä naisten kuvia. Mikropettäminen, täydellistä itseluottamuksen puutetta. Kukaan ei halua olla kyylääjän ja omistushaluisen kanssa, Lähtee kun on lähteäkseen. Lattiaan kiinni naulaaminen ei silloin auta. Pelkät kengät jää, käyttäjä vapautti itsensä, sinusta.

Voi että sinua. On olemassa moukkia jotka pettää ja fiksuja jotka ei petä.

Ei kyse ole kyttäämisestä. Paitsi tietysti "kyttääminen" on perusteltu syy pettää. Vai mitä?

Nykyään pettäminen vaan on näille moukille todella helppoa.

Fiksuja ihmisiä se helppous ei hetkauta. Kuten minua.

Vierailija
5/5 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan pihalla. Pettäminen liittyy huonoon itseluottamukseen jota mm somesta muilta naisilta haetaan. Se joka pyytää suhteessa arvostusta, ei todellakaan ole kyttääjä.