Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että voisimme olla kavereita (kun tapailu loppui) mutta ei hän vastaa enää viesteihini

Vierailija
27.10.2019 |

Kysyn kuulumisia enkä puhu "meistä" mutta jostain syystä ei vastaa mitään. On siis jo useampi päivä, kun laitoin viestin. Onko tällainen ihan yleistäkin että ei voida sanoa toiselle suoraan, että älä ota yhteyttä, ei kiinnosta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin yleistä. Ei haluta riitaa, niin erotessa valehdellaan.

Vierailija
2/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne sanoo kaikki! Anna kuule vaan olla, ja jatka kohti uusia tuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne sanoo kaikki! Anna kuule vaan olla, ja jatka kohti uusia tuulia.

Mikähän siihenkin on syynä etten ole edes kaveruuden arvoinen? :(

(Ap)

Vierailija
4/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHF-miehiä. (No Hard Feelings) Sanon aina ihan tahallani noille takaisin, että minulla on, tapa itsesi. Eroon on aina syynsä. Oppivat prkl.

Vierailija
5/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero-oppitunti no. 1

-Mies ei halua jatkaa ystävinä. Piste.

Selitys: kun pari- eli seksisuhde on loppu, miehellä ei ole mitään kiinnostusta olla naisen kaveri. Jos nainen olisi niin hyvää seuraa, mies ei olisi halunnut erotakaan.

Vierailija
6/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi halusi lopettaa tapailun?

Joka tapauksessa, on mielestäni todella epätavallista sanoa, että en halua enää olla missään tekemisissä, älä ota yhteyttä. Se on sen verran tylyä että menee sosiaalisia sääntöjä vastaan. Ollaan kavereita on kohtelias tapa sanoa että erotaan hyvissä väleissä. Tosin itse kyllä miehen asemassa vastaisin viestiisi jotain.

Vierailija
7/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NHF-miehiä. (No Hard Feelings) Sanon aina ihan tahallani noille takaisin, että minulla on, tapa itsesi. Eroon on aina syynsä. Oppivat prkl.

Aplodit, haluan sun kanssa kahville 😁

8/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ollaan kavereita” on vain fraasi, joka sanotaan, kun tapailu päättyy.

Ei se mitään tarkoita.

Miksi itsekään haluaisit jotain ex-hoitoja nurkkiin pyörimään? Katsoisitko hyvällä, jos poikaystävälläsi olisi paljon ex-hoitoja ”kaverina” ja heidän kanssa jotain yhteydenpitoa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa, on mielestäni todella epätavallista sanoa, että en halua enää olla missään tekemisissä, älä ota yhteyttä. Se on sen verran tylyä että menee sosiaalisia sääntöjä vastaan. Ollaan kavereita on kohtelias tapa sanoa että erotaan hyvissä väleissä. Tosin itse kyllä miehen asemassa vastaisin viestiisi jotain.

Hän halusi lopettaa tapailun. Kaveruus kuulosti minusta hyvältä. No eipä siitäkään mitään tullut. Olisin niin toivonut saavani hänet kaverikseni. En käsitä miksi en ole edes kaveruuden arvoinen. Olen ollut hänelle aina mukava vaikka hän on tiuskinut ja ollut pahalla tuulella. Joskus sanoikin että ärsytän häntä. Ajattelin että hänellä on vaikeaa, en halunnut tuomita tai ottaa henkilökohtaisesti, koska tiedän itsekin miltä tuntuu kun elämä potkii päähän. Miehessä oli jotain hassulla tavalla sympaattista kaikista tiuskimisistaan huolimatta. Siksi tämä tuntuu niin pahalta kun en voi olla enää hänen tukenaan (ehkä en koskaan ollutkaan hänelle mikään tuki tai edes piristänyt häntä, vaikka uskoin niin, koska hän itse piristi minua persoonallaan).

(Ap)

Vierailija
10/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti kaveruudella sitä että kun vuoden päästä törmäätte sattumalta kaupassa, voitte tervehtiä ja vaihtaa kuulumiset. Jos on yhteisiä kavereita niin tulevaisuudessa voitte ehkä osallistua samoihin tapahtumiin samassa porukassa.

Ei tarkoittanut läheistä suhdetta jossa jatkuvasti tekstaillaan miten päivä meni. Haluaa välimatkaa.

Vierailija
11/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero-oppitunti no. 1

-Mies ei halua jatkaa ystävinä. Piste.

Selitys: kun pari- eli seksisuhde on loppu, miehellä ei ole mitään kiinnostusta olla naisen kaveri. Jos nainen olisi niin hyvää seuraa, mies ei olisi halunnut erotakaan.

Kyllähän sitä voi haluta jatkaa pelkkinä kavereina jos on hyvä tyyppi, mutta ei seksuaalista vetovoimaa tai toisen ulkonäkö ei miellytä.

Vierailija
12/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositte muutama päivä sitten ja nyt koetat kysyä miehen kuulumisia kaveripohjalta? Hohhoijaa.

Vierailija
13/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa kaveriksi sellaisen joka muistuttaa jatkuvasti olemassaolollaan epäonnistuneesta deittailuista? Masokisti?

Vierailija
14/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Minä en ole elämässäni juuri deittaillut, niin otin tuon kaveruus-idean kirjaimellisesti. Yritän nyt unohtaa tuon miehen.

(Ap)

Vierailija
15/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo AP kannattaa unohtaa mies kokonaan. Hän ei ilmiselvästi kaipaa yhtään sun läsnäoloa. Se radiohiljaisuus toimii vinkkinä; hän ei ole sinusta tippaakaan kiinnostunut.

Vierailija
16/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne tirpulit täällä taas valittaa tyhjästä.

Sinccis

Vierailija
17/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi lopettaa tapailun. Kaveruus kuulosti minusta hyvältä. No eipä siitäkään mitään tullut. Olisin niin toivonut saavani hänet kaverikseni. En käsitä miksi en ole edes kaveruuden arvoinen. Olen ollut hänelle aina mukava vaikka hän on tiuskinut ja ollut pahalla tuulella. Joskus sanoikin että ärsytän häntä. Ajattelin että hänellä on vaikeaa, en halunnut tuomita tai ottaa henkilökohtaisesti, koska tiedän itsekin miltä tuntuu kun elämä potkii päähän. Miehessä oli jotain hassulla tavalla sympaattista kaikista tiuskimisistaan huolimatta. Siksi tämä tuntuu niin pahalta kun en voi olla enää hänen tukenaan (ehkä en koskaan ollutkaan hänelle mikään tuki tai edes piristänyt häntä, vaikka uskoin niin, koska hän itse piristi minua persoonallaan).

(Ap)

Tässä viestissäsi tulee hyvin esille persoonasi, mikä voi olla syy miksi tapailu loppui. Kuulostat palsta- lassukalta, paitsi ilmeisesti olet nainen. Maailma ei ole sinulle mitään kaveria tai miestä velkaa.. tuo ”saada joku kaveriksi ”kuulostaa joltain 6-vuotiaan kirjekaveri-ilmoitukselta..

Vierailija
18/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuinta unohtaa. Muutenkin eron jälkeen on hyvä tapa pitää vähintään 3kk viilentymisaika jolloin ei ole missään tekemisissä. Erohan tarkoittaa sitä, että erositte. Jos et halua erota ihmisestä ja haluat pitää jonkun lopun elämääsi elämässäsi niin älä seurustele sen kanssa.

Vierailija
19/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuinta unohtaa. Muutenkin eron jälkeen on hyvä tapa pitää vähintään 3kk viilentymisaika jolloin ei ole missään tekemisissä. Erohan tarkoittaa sitä, että erositte. Jos et halua erota ihmisestä ja haluat pitää jonkun lopun elämääsi elämässäsi niin älä seurustele sen kanssa.

Niin, tai sitten vaan pysyy sen kanssa lopun elämäänsä.

Sinccis

Vierailija
20/25 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taisi olla sun eka suhde...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä