Lentohäpeä kolkuttaa jo monen mielessä lomamatkasta kertoessaan, koska ilmastonmuutos!
Kommentit (34)
Jouluksi etelään. En brassaile sillä mutta en myöskään salaile.
Vierailija kirjoitti:
En pode lentohäpeää koska en lennä. Aurinkolomalle pääsee myös maata pitkin (Helsingistä Moskovaan junalla, sitten Moskovasta junalla Bukarestiin ja sieltä bussilla Sofiaan).
Eipä ole aikaa eikä kärsivällisyyttä istua junissa päivätolkulla.
En koe mitään ilmastoahdistusta ja ei kyllä lentokentälläkään sitä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan tekoja, ei sanoja.
Jep, ja itsemurha on suurin ja tehokkain ekoteko
Näin juuri, ilmastonmuutoksesta jauhavat voisivat näyttää esimerkkiä ja vetää itsensä kiikkuun. Heidän hiilijalanjälkensä menisi nollaan lähes välittömästi.
Toiset ravaa terapioissa, on pääomalla, välttelee lentämistä (rahan takia..) ja potee ilmastoahdistusta; toiset nauttii elämästä, lentää lomailemaan ja rentoutumaan sekä tekee töitä ja maksaa ilmadtoahdistuneiden elämisen..
Vierailija kirjoitti:
En koe mitään ilmastoahdistusta ja ei kyllä lentokentälläkään sitä huomaa.
Tää. EIhän siellä meinaa edes omalle portille päästä kävelemään.
Jostain löytyy varmasti tilastot kuinka monta lentoa maailmassa lennetään päivittäin. Jos itse olen yhdellä edestakaisella lennolla kerran vuodessa, en todellakaan koe minkäänlaista häpeää asiasta.
Justiin tulin 14 vuorokauden ihanalta aurinkolomalta. Köyhät kyykkyyn, rutiköyhät selälleen !
Jatkan lentämistä vaikka suomi yrittää laittaa kapuloita rattaisiin.
Tulevaisuudessa todennäköisesti lennän virosta, venäjältä tai ruotsista
Yess, lisää tätä vouhotusta. Matkat halpenee!
Samat lentohäpeilijät hamstraa kuitenkin pikamuotia. Kumma että aina näissä keskusteluissa unohdetaan vaateteollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Itenkä se oli, muutama päivä leffoja netissä vastaa lentoa Tukholmaan. Ei nähdä metsää puilta?
Sinun päästöt on pahempia kuin minun päästöt. Lapset, ihan molemmat on yhtä haitallisia. Koitetaanhan mielekkäillä tavoilla huomioida ympäristöä, mistään kilpailusta ei saa kuitenkaan olla kyse ja toisten haukkumisesta
Jep, ja itsemurha on suurin ja tehokkain ekoteko